Sunday, May 26, 2013

Terlalu Rindukan Mereka.

Assalamualaikum dan selamat tengah malam semua :)

Ehem. macam biasa saya jadi rindu nak update belog sang cinta. belog sang cinta, dah lama saya tak sebutkan itu. terlalu lama.

Kadang-kadang kita terlalu rindukan kenangan bersama dengan seangkatan seperti mana saya sedang rindukan kawan-kawan yang sudah lama saya tak jumpa sejak tamat sekolah menengah setahun yang lalu. hmm serius rindu beb.

Pendek cerita, saya sayangkan anda semuaaaa. say yeahhh. *tetiba* kahkahkah

Pada 16/02/2013 yang lalu, saya pergi menjerumuskan diri di Sunway Pyramid bersama geng sekolah saya dulu. haha bunyi macam nak gengster jea.

Tanpa leter banyak, nah saya sajikan gambar-gambar kegumbiraan dan kesweetan antara kami lima orang bersama pada ketika itu.....

kami sweet tau. kami slumber je naik ktm tau. haha

Normal lah tu bila dah berjumpa dan keluar bersama mesti plan nak pergi makan, window-shopping, karaoke sampai tekak kering. part karaoke saya tak nak masukkan, cukuplah hanya kami yang tahu. hahaha

sebelum makanan sampai kena ambil gambar guna phone dulu :D

sebelum makan....

selepas makan... haha macam apa dah saya masa ni

yuolls macam mak datin tau. hahah saya tidak ya saya tidak xD

masa ni nak pergi jalan-jalan cuci mata. aummm (window-shopping)

saya rindukan KITA. saya rindukan mereka.

masing-masing lain cara masing-masing lain gaya, candid. haha

kemesraan bersama, terlalu rindukan semua ini

hahaha tak nyempat-nyempat

Kira sah dari segi niat kerana saya kepamkan gambar-gambar ini semua terlalu lama dan Halal lah kerana saya sudah dengan rasminya publish kan di belog sang cinta ini. jengjengjeng

Aina, Fyfa, Pkot, Hany, Syida, Faizah, Adila, Asma', Nina, Uminur. siapa lagi? pokoknya semua kawan-kawan yang mengenali saya selama ini, aku rindu korang. semua dah bawa haluan memasing kan sekarang. hmm nada sedih. ini memang nada sedih.

Ada masa saya update lagi belog sang cinta ni. sampai di sini dulu. masa untuk tidur.

Wassalam. terima kasih sudi baca dan melihat foto-foto untuk santapan entri pada kali ini.

"Setiap gambar ada sejuta cerita yang penuh bermakna. tapi saya pendekkan jea haha"

1 comment:

piko ija said...

sungguh ceria...hehehe