Saturday, July 7, 2012

Teruja Diiringi Sedih.

Assalamualaikumwarahmatullah semua ^_^ 

Saya dah janji dengan diri sendiri nak update belog sang cinta hari ni. dah sebelas hari blog ni membusuk. sedih T_T kasihan blog ini dianaktirikan. ohh blog sang cintaku~ maafkan daku~

Walaupun blog saya ni tak berupdate. saya ada je dalam dunia blog. saya selalu blogwalking. saya pun nak tahu perkembangan rakan blogger saya. kalau tak mesti rindu teruk dekat dunia blogging ni.

Memandangkan dan berkemungkinan ini entri terakhir dari saya sebelum saya pergi berjuang. kahkah. maksud saya, esok pagi saya dah kena bertolak ke pulau pinang. daftar asrama politeknik seberang perai hari isnin 09 julai. daftar pengajian pelajar hari selasa 10 julai. jadi esok saya memang kena stay up dulu dekat penang sana. sekali nak tahu kawasan situ. nanti senang sikit kan.

Banyak benda yang saya kena uruskan sebelum ni termasuk beli barang keperluan. keperluan ke aisyah ? macam banyak je yang nak kena bawa pergi penang nanti. habis saya bedal semua bawa pergi penang. hahah. mak pun kata, macam nak pindah rumah pun ada.

kepada adik, nanti rindu nak peluk kau. rindu nak buli kau. rindu nak kongsi cerita dengan kau. rindu rebut barang dengan kau. rindu tidur sama dengan kau. rindu gaduh dengan kau. kau selalu dengar lepastu jadi doktor cinta aku kan? haha! tah pape je. terimakasih adikku.

Dekat sana nanti saya taktahu bila ada masa untuk update blog lagi. bila ada masa nak blogwalking lagi. mesti rindu dekat blog. mesti rindu punya nak blogwalking. rutin harian kot. arghhhh. apakan daya.

Harap awak semua, rakan blogger saya. tengok-tengokkan lah blog sang cinta saya ni ya? kalau ada apa-apa pesanan tinggalkan dekat ruang komen. InsyaAllah ada masa saya mesti terjah blog kalian semua.

Yang Sedihnya.... hm

Malam tadi, iaitu hari jumaat sewaktu dengan nisfu sya'aban. Nenek (mak belah ayah) saya pergi buat selamanya. nenek menghembuskan nafas yang terakhir malam tadi. saya sedih teramat sangat malam tadi :'( dah la nenek jauh, lepastu nenek pergi tinggalkan kami semua T_T sekarang, semuanya tinggal kenangan.

sayang nenek. gambar ni tinggal kenangan. Al-fatihah buat arwah nenek.

Jadi saya fikir. hari ni macam perantaraan. esok saya dah kena pergi penang. semalam pula nenek pergi buat selamanya :'( semangat ke saya nak pergi penang nanti ? ya Allah.

Dugaan yang datang memang tak kira waktu. bila-bila je boleh Allah turunkan. harap kita tabah hadapinya. amin.

Tak lama lagi nak puasa, rindu bulan puasa. nampak gaya saya kena merasa puasa dekat penang lah hehe. semoga kita dapat tingkatkan lagi amalan kita ^_^

Kenang saya dalam doa kalian semua ? hehe. aisyah ucapkan goodluck untuk kawan-kawan yang akan ke politeknik juga esok. sama-sama lah kita berusaha. chaiyok !

Ada masa saya akan update blog. pasti. saya ceritakan semuanya bila dah dekat sana nanti. doakan kejayaan saya di sana dan saya mendoakan untuk kalian semua juga. aminyarabbal alamin.

Yang bakal tersiksa jiwa kerana merindui dunia blog, nuraisyaah binti syahrial. lagi satu jangan pernah lupa saya. tau.....

Sekian, wassalam. terima kasih sudi baca ^_^

56 comments:

Teenager Housemaid said...

:'(
takziah untuk aischa..

belajar elok2 ea...:)

cik mun said...

al fatihah..
goodluck kat sana ye..

Areen The Monster said...

tak akan lupa aischa.
good luck ye blja kt sana.
be strong k.

:D

Hani Shaa said...

semoga berjaya ..
adek akak pun daftar poli hari isnin nie :)

Nur Aischa said...

@teenager housemaid okay kak :'( semoga roh dicucuri rahmat. terimakasih kak, insyaallah..

@cik mun amin.. terima kasih ya cik mun :')

@areen the monster hehe okay kak areen, thanks tau :D insyaallah. amin.. okay kak ^_^

@hani shaa insyaallah kak hani, aisyah berusaha :D wahh goodluck juga utk adik kak hani ya ^_^

Rara Nasiha said...

Al-Fatihah, Be strong dear .

Kazen said...

blog bukan keutamaan kita dalam hidup...utamakan yg penting dulu k :) good luck

Fikri said...

Welkam to pineng.. pineng best. Jgn lupa singgah makan kat restoran D'Pauh kt bukit mertajam. hehe :D

fshuzue lavender said...

dear takziah ..sbr k nie ujian ALLAH..^_^ wah nk blaja da jeles meh~~ blaja rajen2 k'..misz u lorh

Nina Ayra said...

takziah ye kak..moga akak tabah ;]

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Takziah buat aischa sekeluarga..
Be Strong..

Belajar Rajin2 ye...Good Luck..^^

the malay male said...

belajar rajin rajin

Elysa Sofia said...

arwah nenek aischa meninggal hari jumaat, mulia hari jumaat tu aischa :) aischa kuat tau :)

~Sweet Honesty~ said...

takziah tuk aischa yea.. gud luck..pndai2 bawa diri kt tpt org..(^_^)

yana yani said...

alfatihah
sabar ea..be strong

.farah nadhirah. said...
This comment has been removed by the author.
.farah nadhirah. said...

goodluck kak scha! thanks for the support. sayang kak scha

FarhanaLicious said...

takziah, tapi jgn bsedih. kita yg hidup kene terus kan hidup. aischa kene start belajar, jgn sedih, byk doakan utk arwah.good luck kt tempat baru :)

Lyaa Suriany said...

hye dear.
slmat msk poli

Mieya Atiera said...

Salam takziah. Apa-apa pun perjuangan untuk masa depan sendiri perlu diteruskan jugak. good luck !

Mizz ErMa said...

ala..sedih pulak rasanya..hik3, aischa kat sana jgn nakal2 tau..jaga diri lek lok..semoga dipermudahkan segala urusan..insyaallah..al-fatihah jgk utk arwah nenek..semoga nenek ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman..

Pykaa Pdott said...

takziah untuk aischa jgk . sabar ea . doakan terbaik buat dia kat sana k :)

Liza Razak said...

be strong ok? good luck tau...nanti jgn lupa update cerita dari sana pulak

zulhilmi tempoyak said...

jangan la sedeh.. sy kan ada.. :)

syafiqakarim said...

sedih nye.
hm.al-fatihah buat arwah nenda tercinta ya
belajar rajain rajin ya
nanti sentiasa lawat blog ni


goodluck

adda siempre said...

BELAJAR RAJIN2 YER DIK....HARAP AISCHA HEPI N CERIA SOKMO TAU:)

L said...

jaga diri eh .. belajar elok2..=)

Shawn Razaleigh said...

olo sedihnya aischa. huhuhuhu


comel adik badik main sama2


alfatihah buat nenek.

onie said...

aischaaaaaaa nanti kasi no.fon eh kat akak,nanti ada konvo akak boleh jumpa aischa,hehehe.... tazkiah ye,al-fatihah buat nenek :'(

asyiqin nasir said...

baru jumpe blog yang best ni!...
btw, happy studying

xoxo

Nur Nabilah Nordin said...

goodluck dearies <3

O CIKTEDDY said...

takziah tuk awak n keluarga...

eh2 untunglah ada adik yg mcm kwn.hehe

all the best 4 ur study ^^

piko pink said...

takziah..gudluck n tabahkn hati ye..kami sntiase di sisi kamu

fadh leyanie said...

takziah untuk kamu,
esok puasa dah..salam Ramadhan :P

Adila Amalyna said...

Alfatihah. Takziah buat aischa sekeluarga. Yang hidup pasti akan mati, sabar ye.

Anyway good luck. Belajar elok-elok tau! :)

hajar saufi said...

salam..hey nice blog! follow mine^_^ http://penhijaupenpink.blogspot.com

CiK GorGeouS ! said...

takziah atas pemergian ahLi keLuarga anda...

tahniah sebab sambung beLajar...

aLL the best okayy :)

zulhilmi tempoyak said...

ble nk hap date ni..haha

laskar pelangi said...

takziah dik.
semoga tabah.




salam ramadhan..

Fiza Suhaimi said...

Al-Fatihah buat nenel Aischa..

Selamat berjuang Aischa.. Akak always support Aischa.. :)

Che Rosliza Che mat said...

datang baca entry dan follow...

Gilakah Aku!!? said...

selamat menyambut ramadhan.. & al-fatihah,, :)

onie said...

adik aischa sayanggggggggggggggggggggggg,kak onie punya konvo 10.9 ni dan akan berada di penang 7,8,9 dan 10....jom jumpa!

syahirooAhmad said...

nak ikottttttttt.. pi penang!

adnan-kisahkasihibu said...

salam,
kunjungan ya..

Emy Sharmimi Nadia said...

dtg jenguk aischa.. dulu aischa sela;lu dtg blog emy..komen2.. engat x emy tipu rakan2 blogger?? yg kisah cinta part 1-3 tu?? hahaha.. best sgt masa tu dpt tipu org rmi.. haha... skrg dah xupdate lg..cbuk sgt..tpi emy selalu baca entry2 org lain.... mcm blog aischa,.. emy singgah.. haha.

today is 21 august...
25 august neh i have to go back to my school, hutess akak sahut .. so, gudbye.. dun 4get me ehh,..,

oh,, you're a sister.. 18teen.
im 16teen .. hehe.

Emy Sharmimi Nadia said...

dtg jenguk aischa.. dulu aischa sela;lu dtg blog emy..komen2.. engat x emy tipu rakan2 blogger?? yg kisah cinta part 1-3 tu?? hahaha.. best sgt masa tu dpt tipu org rmi.. haha... skrg dah xupdate lg..cbuk sgt..tpi emy selalu baca entry2 org lain.... mcm blog aischa,.. emy singgah.. haha.

today is 21 august...
25 august neh i have to go back to my school, hutess akak sahut .. so, gudbye.. dun 4get me ehh,..,

oh,, you're a sister.. 18teen.
im 16teen .. hehe.

Dahlia Amirudin said...

goodluck :) btw , nice blog ^^ i need your help :) join GA ni :D
http://dahlia-amirudin.blogspot.com/2012/08/drwmh-contest-and-giveaways.html

♥ Nana BamBam ♥ said...

janganlah sedih aischa..takziah ye

Outbound di malang said...

salam kenal sobat :)
di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

ShahzCudin said...

salam Aishah..
lama tak jenguk sini..aishah pon dah lama tak update sejak smbung blaja.. apa2 pun, all the best utk aishah..

aini shahroni said...

takziah akak..
la tahzan

http://nurainishahroni.blogspot.com/

zulhilmi tempoyak said...

my dear aishah.. ble nk update blog ni..? waiting for it.. :D

say to easy=) said...

good luck dik :)

A Girl Like You said...

Blogwalking, hi!
And all the best in ur study! ;)

zulhilmi tempoyak said...

hmmm... mmg xkn hapdate dah ke ni..