Tuesday, May 29, 2012

Keluar Melihat Kuala Lumpur.

serius. Ya Allah. saya segan sangat-sangat dengan entri semalam tu. macam tak percaya dengan diri sendiri. kah kah. kalian semua, jangan salah faham ya dengan entri semalam. entri tu untuk luahan kepada seseorang. itu sahaja. tak ada lebih tak ada kurang. hehe 

******

Assalamualaikum. hai aisyah di sini. kembali update blog. anda semua sihat ? kalau sihat bagus lah ya. saya sihat alhamdulillah ^_^

Gambar-gambar di bawah ingin saya publish buat entri kali ni. hari sabtu bersamaan 26/ 05/ 2012. saya dengan kawan baik saya Aina keluar melihat dunia. haha

dari kiri : Aina, Arina, Saya.

Sebenarnya, kami keluar nak berjumpa dengan Nur Arina Ariffudin *maaf kalau salah eja* dia junior sekolah kami dulu. dia tingkatan lima. dia comel sangat. pipi dia tembam betul. sangat bulat. geram dengan pipi dia. hehehe

betul. dorang dua sangat manis dan cantik ^_^

Aina dengan Rynn dapat belon pink tu. mereka dapat dekat depan Bank Maybank Bukit Bintang. orang tu nak bagi dekat saya juga tapi saya takmau. haha ala maluww itewww nuck bawa cambil jalan ke cana ke cini *merapu punya ejaan*

lihat lah kemesraan kami. jeng jeng jeng :D

tiga gadis. haha

nasib baik ada bodyguard dua orang ni. ngeh ngeh


Mereka dikenali sebagai Ajax & sebelah dia Shafiq Zain. shafiq sekolah sama dengan saya juga dulu.

 dah lama tak keluar sama-sama dengan aina :')

Ada dalam beberapa orang cakap yang muka kami berdua sama. apa kata kalian ? sama ke muka kitorang ??

pewit pewit. haha

 aina peluk saya saya peluk aina. tak salah kan ? kah kah

tengok lah saya guna phone apa. torchlight je yang mampu T.T

semangat je kitorang bercakap sampai rynn ambil gambar pun tak perasan :D


kesepian sampai duduk sorang sorang. kah kah

jalan-jalan cuci mata tengok baju kejap. hehe

bye bye. alaa dah nak balik masa ni.

Terima kasih Aina, Shafiq, Rynn, Ajax. sudi keluar sama-sama. seronok dapat jumpa korang hari sabtu lepas :)

Okay, sampai sini dulu ya saya habiskan entri untuk kali ni. ada masa saya update lagi.

Wassalam. terima kasih sudi baca & melihat ^_^

15 comments:

Izzati Tatie said...

aischa dtg kl?nape xhabaq awai2..bule kte jumpaaa!

bdway,nape aischa nie cumei sgt.cubit kan pp tu bru tau.hehe

iqa said...

k faingggggggg
tak ajak pun kannnn...
haha
err.tp br last week g bb..err...
tp tp tp...err


ok.
comel2 korg ni.da bole kawen.
eh?

Syazwan Che Deraman said...

3 gadis manis :)

tak tengok wayang ke?

Nur Aischa said...

@izzati tatie alaa yekea kak?? :D kalau tak boleh kita jumpa. haha tak la kak zati, akak tu lagi comel tau ;)

@iqa laaa ika pun sama keluar bb ?? :D ambui kahwin ? haha lama lagi.. hehehe

@syazwan che deraman alhamdulillah :D hee~ tak tgk pun, tak sempat..

fyka shafie said...

untung laa pergi keluar KL. hihi

Mizz ErMa said...

wah, 3 gadis diiringi 2 org bodyguard gitu..hehehe

aizamia3 said...

teringat masa zaman dolu-dolu.. mesti happening bila kuar dengan BFF..

delarocha said...

best ke kuala lumpur?

kura said...

ooo. berjalan sakan ha dia :0

Shahrul94 said...

alaa :(
aq na ikot gak ko gi jln2 kat kl. haha.

muke ko byk senyum n manis bile dipandang :D

ini senyuman drpd aq kat ko
:)
hee

semoga sihat sejahtera aisyah disana :D

Nur Aischa said...

@fyka shafie haha takda la, bkn selalu fyka ;D

@mizz erma haha kelakar akak ni :D hee~

@aizamia3 wahhh mesti best kan :D tula sgt happening bila dpt jumpa kawan2 :)

@delarocha best lah juga, hehe :D

@kura hehe bukan selalu lah kuraaa :O

@shahrul94 alaa tula kau takda kat sini kan :( wahh takda la mcm tu shahrul. haha. okay thanks ya sudi bersi senyuman kau juga :D okay kau pun ya~

adda siempre said...

sekali tengok, muka aischa ni ada iras-iras agnes monica la dik...:)

Nur Aischa said...

wahh. haha tak sama lah kak, lain sgt sgt :D

Elysa Sofia said...

Bestnya keluar!!!! Nk jumpa aischa :(

Nur Aischa said...

haha :D alaa tula kan, kita pun nak jumpa lysa!!! jum la jumpa nak ?? ;)