Tuesday, November 22, 2011

Tak pernah tak update lama macam ni.

Check Check, Rock Rock.
1, 2, 3 GO !!

Assalamualaikum para pembaca sekalian, aisyah dah kembali muncul dalam dunia blogging.

saya guna aku.

Ya allah, first sekali aku rasa eksaited sangat ni nak update. berdozen cerita aku nak cerita dalam ni, tapi... tak apa lah, taip sekadar yang termampu & terlintas jea lah.

Pertama, sepanjang peperiksaan spm ni banyak dugaan & cabaran yang mendatang. syaiton kuat menghasut, saja suruh tak payah belajar. haha. ah persetan kan semua itu, buat aku bertambah tekun untuk belajar.

Kedua, antara bahasa melayu, bahasa inggeris, sejarah dan matematik, matematik lah yang paling buat aku kecewa. memang di luar jangkaan. luar biasa! jadi aku pun meradang dengan luar biasa jugak lah. haha ish ish gurau-gurau. serius, kalau boleh masa jawab matematik hari tu nak menangis. tapi atas dasar jiwa kental, wa tahan air mata. wa tahan T.T

Ketiga, tak ingat hari apa. seseorang dah buat aku suka dia kembali. cara dia macam bagi harapan setulus hati, aku pun apa lagi. setulus tolol nya lah mengingat pada dia. fuhh jiwang. selepas tu aku tahu, memang takkan mungkin terjadi. aku tengok dia pun busy for searching girlfriend *mata pandang ke atas, tangan ke bahu* tapi tak ada satu cahaya petunjuk pun ke arah aku. jadi aku pergi bawa hati yang lara. lagi sekali aku persetan kan perasaan membara ni.

Keempat, aku dah mula ekspres buka facebook semula. walaupun aku janji nak buka selepas habis spm tapi ya, aku tahu aku dah mungkir janji. hehehe but who cares right, sama jugak lah tu. on-the-way-nak-habis jugak kan. ampun ampun. aku tahu, malah aku tidak kerap membuka facebook 24 / 7. contoh macam hari ni langsung tak buka muka buku :)

Kelima, aku nak target hasrat untuk main ice skating. walaupun nanti ada orang cakap "kalau jatuh padan muka hahaha" sekurang-kurangnya aku tetap nak mencuba. ini memang hasrat terpendam, paling common pun aku cuba anggap main ice skate macam main roller blade. pun boleh kan? haha.

Keenam, aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana anda sudi menziarahi dan followi blog tak semena-mena ni. dengan nada serius lagi emosi, terima kasih sangat-sangat you all's :')

Rasanya setakat ini saja perkembangan yang berlaku. kawan-kawan, nantikan kemunculan entry akan datang sebab aku nak story telling pasal persahabatan kita semua. tunggu ya :D maklum, musim dah nak habis sekolah tak lama lagi, mesti lah nak bersyahdu madu dalam blog ni. hehe. yeayy malaysia menanggggggggggggggggggggggggggggg !

"bila kita jadi tak tentu arah tentang perasaan, kita biarkan dia bahagia tapi kita biarkan perasaan kita merana dengan sendirinya"

21 comments:

EyqaLuvender said...

syg,da abes ke paper?
amboi..kemaen eksaited die berbelog ye....

Nur Aischa said...

belum lagi, ada 4 :D haha rindu sgt la kak, dah mcm nyawa ni. hee

syafiqakarim said...

err,kawan iqa cakap math suck gileee
takpe.wish u all the best and good luck.dah berjaya nanti kite pegi zoo
ye?hahah

yeay.malaysia menangggg -.-

ShahzCudin said...

summary yg baek..hahamcm isu ade..

ape2 pun semoga dipermudahkan jawab baki paper yg tinggal tu..

Nur Aischa said...

@syafiqakarim woahh dia pun amik spm jugak kea?? hahah tabah jela yg mampu. ok2 kita pergi zoo ramai2 tau nanti hahaha

@ShahzCudin haha ayat berterabur la,tulah padah lama tk update T.T hehe ok baiklah, amin amin..

asma salsabiila said...

nanti jangan LUPA ajak kita time nak g ice kating. nak ikottt :D

Zylee Rahman said...

Mweheee, yang penting dah tak lama nak habis dah kan?
Nanti boleh keluar sesama. Yeapppiee!

Nur Aischa said...

@asma salsabiila hahaha ok ok nanti kita pergi ramai2 tau, mesti !! :D

@Zylee Rahman haha betul tu azi ;D hurray hurray!

onie said...

ehem! siapakah yang membuatkan kamu suka kat dia,hiks.... result nanti jangan lupa g tau la na,dapat plkn dak?

budak penjara said...

so cmne ngn spm??be de best k dik

Kazen said...

oh SPM dh lame dh tggal :)

Entri terkini | Wordless Wednesday 19 | My New Header

Nur Aischa said...

@onie haha ada la someone tu, ececee. oh insyaallah,kalau dpt result ok aisya bgtahu ya :D tak dpt plkn pun. hehe

@budak penjara spm okay jea,stakat ni alhamdulillah dpt buat :) okay terima kasih ^_^

@Kazen oh yekea, bestlah ya :D

Shorim Kasih said...

wah..sempat lg ye..xpa2..pandai bahagikan masa jg kn..;-)..apa pun good luck ye utk saki baki paper tu..hehe.. all the best..jgn lupa habaq ye resultnya...

Umie Artoqiemie said...

math ajar aku cakap OUH SHIT.. aku tak suka math :( tp alhamdulillah lulus.. addmath je yg tak lepas..
bahaya kau ni angau time spm, sekurang2nya kau bersemangat nak datang exam haha.kalo dahekspres fb semula. meh add aku haha.

Nur Aischa said...

@Shorim Kasih haha insyaallah sempat jugak la :D alrite, itu pn kalau dpt result cool lah ya? haha

@Umie Artoqiemie hahaha haishh! syukur lulus ya. haa tulah pasal, apa pun tak boleh la angau2 ni kan. betul tu,mmg smgt. HAHA okay2 boss,nanti saya akan search umie kat fb eh! :D

Ihsan Arifin said...

x payah nak tahan tahan. rase nak nangis, nangis je time exam tu. nanti pengawas yg jage exam tu kesian, die tolong lah bagi jawapan kah kah kah

Nur Aischa said...

hahaha tak nak lah, nanti dia bkn bagi jwpn yg betul pun :D

Fikri said...

Sampai keenam ja? ada lg tu rasanya.. hehe.

Nur Aischa said...

haha takkan lah nak crita semua dlm ni xD

ILA HonEyBuNNy said...

syooknya la lepas neh habis spm..

enjoyy sakan sekejap kan..ehhehe

Nur Aischa said...

haha a'ah tp dpt enjoy skejap jea, pastu busy kena cari kerja pulak :(