Saturday, October 8, 2011

Maafkan Daku... (Emotional Entry)

Hai Assalamualaikum pada dunia nyata dan dunia maya. saya baru sedar, dah lama blog ni sunyi sepi. kasihan, sebab tak ber-update pun. haih bosan, dari entry entry sebelum ni pun asyik ulang perkara yg sama. *jarang update-lama tak update-jarang update-lama tak update*


Saya bukan apa, bukan sengaja tak mahu kongsi kongsi cerita dalam ni, tapi masa itu selalu jealous dengan apa yg saya buat. apa yg saya lakukan setiap hari. semenjak dua menjak ni saya sangat sibuk. saya sedar, tinggal 36 hari lagi nak menuju ke hari sijil perkahwinan malaysia. eh bukan, maksud saya sijil peperiksaan malaysia. maaf maaf. hehe


Dari awal awal saya nak minta maaf berjuta sesalan sebab tak dapat komen entry kalian. bukan tak mahu, tapi broadband dungu ni tiba tiba buat hal kelajuan yg tak berapa nak maksimum untuk saya komen entry kalian. dia saja jealous lagi dengan saya, saya dah happy happy nak bagi reaksi entry kalian tapi...cukuplah. saya letih untuk di reload reload lagi sekali dan lagi sekali seterusnya :(


Dengan keadaan yang suram sambil merenung skrin laptop untuk menaip dalam entry ni. sedangkan fikiran cuma satu. SPM satu-satunya. memandangkan keputusan trial kurang memberansangkan, saya perlu. diri sendiri ini perlu belajar habis-habisan.


Korbankan masa. korbankan masa untuk tengok tv. korbankan masa untuk dengar lagu. korbankan masa untuk hiburan. dan paling saya tak boleh terima, korbankan masa dalam dunia blogging yang dah nyata nyata jadi rutin harian selalunya. oh tidak, mesti aisyah. kau kena jarang untuk berblogging.


Ingat. hanya cuma satu bulan untuk kau mencapai kejayaan untuk jangka masa panjang dari sekarang. padahal masa yg kau gunakan untuk berkorban dari blogging cuma satu bulan. update jugak, tapi mungkin kurang agaknya. jangan risau, saya tak akan tinggalkan blog dari kesepian. huhuhuh


Lepas ni mungkin saya update blog jika ada apa apa perihal tertentu saja. example macam apa situasi atau apa perasaan atau apa kejadian yg berlaku dalam harian saya.


Saya akan tunggu, sehabis spm nanti saya mesti, perlu update blog ni macam biasa. komen entry macam biasa. dalam jangka masa pendek ini jugak saya mungkin hanya jadi silent reader.


Doakan saya dapat gunakan baki masa yg ada ni supaya dapat belajar betul betul. aminnn :) sungguh, saya rindu facebook. rindu twitter. rindu dengar lagu. rindu dengan cerita korea. rindu dengan orang tersayang(ini agak privasi). dannnnnnnnnnnn, awaklah blog sang cinta ! haha.


Tunggu lah. selesai kertas yang paling akhir pada penghujung spm nanti, saya langsai kan semuanya. insyaAllah.


You all jaga diri ok. jangan lupa saya selaku makhluk kecil ni. saya perlu pergi untuk korbankan masa dari sekarang. sentiasa lah jaga dan rawat blog sang cinta saya ni. huwaaaaa rasa macam nak menangis~ macam nak pergi berperang jea. hahaha. serius lah, saya takut ni untuk ambil spm. confirm akan jadi parkinson kejap bila tiba detiknya untuk spm.


abaikan. muka yang penuh dengan emosi.

Okay, bye semua. jumpa di lain entry, insyaAllah :)

8 comments:

faziana ARahim..... said...

DIK TKPE TAK UPDATE BLOG PUN..ASALKAN STUDY LEBIH..GUD LUCK FOR YOUR SPM! :)

Fara E's said...

GL !

meaw said...

good luck :D

PENJEJAK RINDU said...

InsyaAllah..jika rohaniah bersedia hadapi dgn peperiksaan inie..pasti akan membuahkan hasil yg indah demi kesempurnaan yg abadi ddunia..dan jgn dlupekn utk menadah tangan memohon KEINDAHAN drnye yg ESA..Ameen

Zylee Rahman said...

InsyaAllah scha. Aku pun sekarang macam kau. kena berjuang. dah abaikan semua ni untuk sementara

Ain Atika Zailani said...

hehehe chill ya!!!=)

EyqaLuvender said...

aisha,gudlark dear!
jgn emo2 sgt taw.senyum...^_^

Nur Aischa said...

@faziana ARahim okay dear sister. thanks sgt2 ya bg semangat ;D hee

@Fara E's hehe terima kasih~

@meaw terima kasih jugak cik meaw sayang~

@PENJEJAK RINDU amin amin.. doa2 kan ya..

@Zylee Rahman okay azi ;) tulah,kita tinggalkan sementara blog ni dulu ya. tp jgn tinggal terus. haha

@Ain Atika Zailani hee okay okay dear :)

@EyqaLuvender hehe okay kakak sayang! terima kasih sgt bg support. haha okay okay ;D