Saturday, September 24, 2011

Apa Khabar Orang di Sana.

Assalamualaikum dan hello hello hello dunia bloggggg. #cool. ok sekarang saya gilakan lagu lagu korean pop sekarang. ini memang terhasut dengan adik yang suka ajak dengar lagu lagu korean. hehe tapi best lah, layan tau.


Sudah sudah, bukan itu yang saya nak cakapkan. saya cuma nak sampaikan, saya rindu kekasih saya. eh tidak, maaf kelancangan kata. saya rindu blog yang sebenar-benarnya. kuat rindu ni, sekian sebilangan hari tak update. #baru berapa hari je pun.


Tak update tak bermakna saya tak aktif dengan dunia blog. tak sama sekali. siapa yang tahu tu, saya memang rajin ber-blogwalking. ha, tengok lah post post mereka, gerenti saya komen punya :) saya rasa teruja bila baca post post blogger yang aktif meng-update. alahai iri hati nya saya melihat post post mereka yang meriah tu. haha k k gurau.


Saya tengok semua orang dah habis peperiksaan percubaan, tinggal saya seorang. subjek akaun pulak paling akhir, hari selasa depan. doakan saya boleh skor ya?? amin amin. makcik mengharap sangat ni. hmm


Dan khabar saya disini sihat sejahtera, anda bagaimana? ceh ceh, siap guna anda bah. saya fikir fikir, tinggal sebulan yang macam tak serupa sebulan tu dah nak spm. saya takut. acane nih. tapi agak tenteram sikit bila dah tunaikan solat hajat dekat masjid hampir sekolah pagi tadi. wuhuu, alhamdulillah.


saya serius menonton anda sekarang. tatap mata saya! tatap mata saya! (baca dengan penuh bahasa baku lagi pekat)

Haha okay, abaikan gambar di atas. akhir sekali, doakan saya boleh dan mampu jawab kertas paling akhir lagi hot dalam trial ni, iaitu prinsip perakaunan. saya doakan kebahagiaan korang semua :) bai bai, jaga diri.


tadi ada orang sembur nyamuk datang kawasan rumah saya kat sini. peh pehh, menusuk kalbu lah bau dia. mengancam, tak tahan mak nak menahan membau semburan asap tebal bak kabus tu. tapi ada kebaikan dorang buat macam tu, supaya kawasan perumahan kita tak tercemar dengan pembiakan nyamuk aedes kan. haa :D

dah sungguh lah post kali ni berbaku-baku sangat bahasanya. rasa saya lah. hehe takpa, antara usaha dapatkan A+ bahasa melayu masa spm nanti walaupun agak kecewa dapat B+ saja masa trial ni. tsk tsk.

19 comments:

kura said...

wooo. yeke ke aktif bw? tak nampak pun? heheh

Er goodluck!

faziana ARahim..... said...

gud luck..buat habis baik..pulun dik pulu!

Nur Aischa said...

@kura hehe mesti lah aktif xD ok terima kasih ya!

@faziana arahim terima kasih sgt sis ;) haha ok ok, pulun habis!

EyqaLuvender said...

adik aischa,aka ade adik sme umo ngn awkla...^^
gudlark in SPM...
study rajen2...blogging2 jgk tp study itu perlu...hehe... :)

Nur Aischa said...

wahh yekea?? kirim salam kat dia ya ;D ok ok terima kasih bg support. haha btul tu, jgn risau ea ;)

Zylee Rahman said...

saya dapat A- tau masa trial ni. kecewa wak. takpe scha, spm sure bole dpt A

Ujang9897 said...

gd luck, gmbar tu puzzel ek..hee

meaw said...

echaaaa sayang(suka hati je kan panggey gitu,hehe) good luck ok spm nanti ..... :D

Nur Aischa said...

@Zylee Rahman eh dpt A- pun syukur tu tau, pandainya azi ! insyaAllah, hrp mcm tu jugak masa spm nanti ;)

Ujang9897 ok terima kasih ya :) eh bukan la. huhu

@meaw weee hai mociuk meaw sayang :D haha takpa mmg nama eca tu nama panggilan pun. ok terima kasih tau ;)

penyisir rambut said...

gud luck awk..
jgn nak dgr lagu korea sgt...
dgr cikgu ngajar lebih baek...huuu..

perfumesfarm said...

hi..jom join contest Perfumes Farm. fragrance mist dari Victoria's Secret menanti pemenang

syahirooAhmad said...

tak pe Aishah.. nantie free hang update la ye.. gud luck :D

Nur Aischa said...

@penyisir rambut ok terima kasih ya :) haha ya ya faham tu. hee

@perfumesfarm okay nanti saya visit eh.

@syahirooAhmad baiklah boss. insyaALLAH betul2 free nanti akan rajin2 update blog ni ^_^ terima kasih..

Liza Razak said...

good luck in ur SPM nanti tau :)

Mat Pintu said...

salam kenal :)

biasa nya kalau trial dpt B tu makna nya SPM sebenar dpt A1 dah tu...

zulhilmi tempoyak said...

nnt singgah2 la ye...

hihihih...

hmmm...good luck la untuk anda...

lupe apa2 ingat sy ye...;p

nazirulhazwan~ said...

sempat lagi tak nak wish ni?;p

ubi said...

gud luck spm..

Nur Aischa said...

@Liza Razak ok sis, terimakasih byk2 sudi wish ya ;)

@Mat Pintu salam kenal jugak. wahh saya pun sama harap mcm tu jugak. yeah!

@zulhilmi tempoyak okay2 :D terima kasih sgt ya. hahah ambuii

@nazirulnazwan~ haha sempat jea :D

@ubi ok thanks byk byk ya..