Sunday, August 14, 2011

Era Korea Mengundang.

Assalamualaikum pembaca sekalian. hari ni kita nak cerita sikit. tak pasti sikit ke tidak, banyak. banyak pun boleh lah. tengok jugak tahap kekreatifan otak nak story pasal entry ni. hehe


Dah ramai pun orang dok cakap-cakap pasal korea ni. aku rasa cuma aku sorang makhluk yang tertinggal satu-satunya tak tahu menahu drama-drama korea. kahkah!




Tapi, sekarang tak lagi. aku dah jadi antara kalangan peminat cerita korea, don't play play haa. dulu memang aku tak suka tengok cerita korea. like SERIOUS FURIOUS. sejak berapa tempoh bulan yang lepas, mood aku mula berubah. #biasalah, mood perempuan berubah-ubah. apekehemunih.


Adik aku yang jadi tunjang penanggungjawab bawa aku dok layan cerita korea ni. dia suka tukar tv. tukar ke tv 8 pulak tu. apa ada? cerita cina aku sangka yang banyak. lain lah program realiti showdown. haha memang tak tinggal :D


First aku tengok macam bosan. macam sahaja ok, macam. jangan marah wak, tunggu dulu jangan baling selipar jepun dulu. tak habis cakap lagi ni. tak sesampai 5minit lebih kurang cenggitu. i was like terribly, WOAHHH! tak sangka mak tau. memang superb best drama korea ni.


Aku mula terpikat. wahh, pikat gitu. sejak tengok cerita ni lah kat tv8, sekarang pun ada lagi. kalau nak tengok setiap hari sabtu jea ada, pukul 6.30pm - 8.00pm. tak pernah tinggal wey, mesti nak tengok punya. tajuk cerita dia Mary Stayed Out All Night . lagi-lagi bila ada hero handsome cute ni, Jang Geun Suk . cukewnyeww titewww~


Sampai sekarang asyik tangkap leleh dengar lagu-lagu dia. pehh. kalau dia datang sini, memang bergambar habis dok minta autograp kat dia. kahkahkah. #dalam mimpi jela nampaknya.


Korang kalau ada yang mungkin tak berkesempatan tengok drama korea yang dah terlepas, boleh pergi, klik SINI . hah layanlah 24jam ye. haha macam-macam ada.


Dah dua hari sejak semalam lagi aku dengan adik lekat dalam bilik, semata-mata nak tengok cerita korea kat website tadi tu. hihi peace.


Sumber dari google image
Ok bai wassalam. selamat malam Jang Geun Suk. #awak handsome. hahah 

6 comments:

shahrul said...

tidakkk... hahaha... aisyah jgn smpai fanatik sgt kat laki korea.. haha.. nanti hero2 melayu dilupekan.. haha

shahrul said...

tidakkk... hahaha... aisyah jgn smpai fanatik sgt kat laki korea.. haha.. nanti hero2 melayu dilupekan.. haha

asma salsabiila said...

aww itu pakwe saya . hahahahah suka tengok dia dalam he's beautiful :D

hamzah ian said...

wahhh... laki melayu tak laku dah

laskar pelangi said...

JGS memang hensem! memang tergilak gilak kat dia. hik3

Nur Aischa said...

@shahrul haha takda la sampai terlampau fanatik :D

@asma wahh mana boleh as dah berpunya kahkah. oh samalah kita pn tgk crita tu jugak.

@hamzah ian hahaha eh sapa kata tak laku, kahwin nanti confirm dgn laki melayu jugak :)

@laskar pelangi yeah kan! haha pewit, smua awek dok usha dia jea ni.