Tuesday, July 5, 2011

Wa penat campur sakit badan sama dengan nak kurus

Entah apa masalahnya dengan tajuk tu.dah la panjang mengarut pulak tu.hahaha takada la,betul lah tu.saja nak buat tajuk panjang tak pernah rasa buat tajuk panjang.haiss dah dah,ke mana-mana pulak cerita aku nanti.habis satu badan sakit-sakit sebab masuk lumba lari dekat stadium sempena sukan tahunan.itu lah aku pernah cakap,lately ni memang agak sibuk.sabtu lepas dengan larian 1malaysia nya,ahad pergi rumah asma' sambut birthday dia,isnin pergi stadium ukm untuk saringan 200 dan 400 meter.hari ini pulak betul-betul punya perlawanan.walaupun kalah tapi aku happy layak dapat final untuk larian hari ni punya.hee :DD


Habis semua otot-otot jadi kejang dan urat saraf jadi tegang.itulah akibatnya dah lama tak bersukan.HAHA lepas ni kena fokus lebih mendalam kat pelajaran pulak.haiyooo.eh lagi satu kan,aku dah berbaik balik dengan lutfi oh.hari tu lah dia tak habis-habis minta maaf.dia call memang tak lah aku angkat.aku maafkan jelah dia tapi aku cakap mungkin tak serpat macam sebelum ni.malas lah,buat lek chill sudah haha.


Pasal kurus pulak.aku nekad nih nak dapatkan balik badan kurus aku macam dulu dulu.sadisnya bila ada sorang kawan aku tu kurang ajar mulut dia tak ada insurans oh.sukahati kaki dia jea cakap melepas.hmm ramai jugak yg kata aku dah gemuk tapi tak kisah sangat sebab biasa biasa jea dorang cakap.tapi ni tak,memang aku fed up dengan dia terus aku panggil dia gila ah.shitto.selama ni elok jea dia cakap dengan aku entah pahal dia nak sakitkan hati aku pulak.lepas ni aku nak jaga makan,selalu buat sit-up,jogging(tengok dulu lah).bukan apa,aku ni suka stress.bila stress mesti aku lepas kat makan.mak aku cakap jangan buat macam tu kalau tak macam mana lah dia boleh effect kat badan kita balik.haiss payahnya.


Aku jealous tengok girl yg kurus.bukan macam aneroxia tu.HAHA maksud aku nak tubuh badan yg ideal.kalau boleh nak macam kawan aku ni, aina. BOLEH?? hehe