Saturday, July 30, 2011

Terjumpa Kawan Sekelas Tuisyen dalam Blog Anis Syafira !

Assalamualaikum dan selamat pepagi buta semua. alah tak jadi nak tidur, rasa nak tidur tu belum datang lagi. tadi terhampir hampir nak tidur tapi tak jugak tidur. walaupun mata dah rasa macam dah berat. kroh krohh. haa tengah jalan jalan dekat satu blogger terkenal cantik manis ni, sebaya aku jugak. nak tahu siapa ;) gambar kat bawah ni pakai hijab pink tu, ini link blog dia ANIS SYAFIRA. ce bukak ce tengok. hee

maaf anis terpaksa ghembat gambar comel ni tanpa izin dahulu. korang jangan repot kat dia tau. HAHA


Keterujaan tahap mencamam ni hah. yang aku bulatkan jadi merah tu lah seangkatan dengan aku masa tuisyen dekat martin pudu *tapi sekarang ni aku dah lama berhenti pun, kehkeh. betul, tak tipu ni. tak percaya pergi tanya dia. haha watlek. aku sama kelas addmath dengan dia. tak sangka dia satu sekolah dengan ANIS SYAFIRA oh, berkawan lagi tu. tapi malang, aku tak ingat siapa nama gerangan jejaka tu *ceh jejaka. korang kalau berminat boleh add kat facebook. haha takdo lah, bergurau jo eh. untunglah satu sekolah dengan blogger owmeyy yang cun melecun si Anis Syafira ni ya :D


Sekian Wassalam :)

3 comments:

D'ya Marshmello said...

suka style die.die mmg omeyyy gitu.rmai fans lagi lol ;)

jemput singgah ;p

LATEST ENTRY : Kenapa Perlu Salahkan Takdir ?

onie said...

kecik je dunia kan :))

Anonymous said...

macam mne nak bce blog dy ?