Friday, July 1, 2011

Stressed Out


Semuanya berpunca dari sekolah. apa lah nasib hari ini. rasa nak menangis pun ada. hmm


- first,datang sekolah risau bila syida tak datang sekolah.

- syida memang tak datang sekolah pun.pehh aku dah goyang rasanya, sebab pendrive aku                                                  dekat dia.kerja-kerja folio akaun semua dalam tu untuk dia print dekat rumah dia.padahal kerja akaun tu last hantar hari ni.

- masa beratur pagi tadi, cikgu azura datang jumpa aku.lagi lah kena marah dengan dia.agak terasa jugak aku kat situ *part ni yang rasa nak menangis tu.cikgu marah sebab aku tak datang jumpa cikgu semalam untuk tolong buat kerja kerja rumah sukan.

- aku sangka hari ni hari penamat riwayat aku sebab tak hantar folio akaun.tengok tengok masa nak pergi kedai buku tu ternampak kawan-kawan kelas nak binding folio.rupanya syida dah kirimkan pendrive dan segala kertas folio akaun aku dekat nadirah.ceh! nadira ni pandai bergurau pulak ya.gigit kang nanti.HAHA

Masa dah habis tolong buat kerja kerja rumah sukan tadi, aku dah nak keluar.cikgu azura minta maaf kat aku,dia cakap jangan amik hati.aku pun tak kisah lah kat situ,gelak jelah.haha.

Semalam penat sangat sangat.stay petang dekat sekolah untuk siapkan folio akaun.guna laptop syida,dia bawak datang sekolah.bila sampai jea rumah,rehat rehat jap.sekali aku tertidur dari maghrib tu sampai pukul 11 malam.fuhhh,terjaga pulak dari tidur time time macam tu.dengan tak sempat mandinya lagi.hahaha shh shh! *diam diam jolah :DD pukul 11.30 tu aku terus search kat internet untuk buat homework english.ESSAY man! apa lagi,copy jea bulat bulat kat internet tu.janji siap kena hantar hari ni jugak kat sekolah tadi.HEHE

Agak tertekan ya kebelekangan ini.letih yang teramat.macam macam lah.

4 comments:

syida Laily said...

haha.. sory tak bagi tahu.. rasa malas pulak nak datang tadi.. nak topup tidur cukup-cukup.. hee

scha said...

hahaha dah cuak tadi tauu :DD cuak sgt! haha tulah,kitorang smua kesian kat syida ohh sbb tolg kerja2 kitorang ni :') thanks byk2 tau syidaaaaa <33

atifah said...

oh aku pun terkejut jugak masa cikgu azura marah kau. i'm sorry for you scha. aku mintak maaf sebab dah terlantik kau jadi naib pengerusi. cikgu jugak kene la faham kita semua masing masing busy, pelupa dan sama sama buat silap kan.

scha said...

hmm :'( tula,sedih jea oh.bkn aku tk sgja taknak tolg,dh mmg khamis ptg tu last nak siapkan folio akaun. aku dh ckp awal2 sbelum tu yg aku mmg tk boleh nak pegang jwtn tu. haiss. ok takpa la,sama2 bt silap huhu kita redha jea ya :)