Monday, July 25, 2011

Singgah Ke Blog Hottest Famous !

Hai dan Assalamualaikum semua :) dari tak ada idea langsung nak update belog terus dah ada mencurah-2 ni hahah. nak tahu tak, tadi pergi baca post terbaru kejap dari blog Cik Putih kita ni. haa siapa tak kenal, dah confirm-2 kenal kan semua :D dikira antara blogger femes jugak tau dia ni. sedang terbaca post dia tadi tiba-2 rasa nak klik setiap blogger dalam post tu. aku cuba klik salah satu blogger femes ni, mesti korang semua kenal jugak. orang dia cun melecun cantiknyaaaa. bomm! HAHA oke oke ni blog dia Nisa Kay. Hah apa macam? dah bukak kan, betul kan aku cakap dia cantik ;D yangggg paling tak sangka-2 nya lah, aku tengok gambar-2 yg ada dalam blognya tu, kepala aku ter-tiba macam teringatkan keropok lekor yang panas sambil cicah dengan sos cili. pehhh~ layan.. ehh tak tak, dah lari mana pula topik ni (nampak sangat tengah lapar HAHA). Ok saya ulang balik, yangggg paling tak sangka-2 nya lah, aku ternampak satu gambar ni


Sorry tau kak sebab amik gambar ni hehe ;D

Gambar yg ini lah mengingatkan aku masa buka youtube tempoh hari. ehem saja-2 lah kan nak tengok HANA TAJIMA. bila rindu mesti nak tengok video dia haha. betul tak tipu nih :D eh sambung topik kita balik semula, sambil-2 tengok video hana tajima tu ternampak satu video kakak cantik kita yg sorang ni, aku pun try lah klik sat masa tu Cara Nisa Kay Loose Style Shawl. Baru aku teringat! YA, aku memang pernah tengok gadis rupawan ni cuma samar-2 masa buka blog dia tadi. aku tengok video tutorial dia tapi tak tahu/tak perasan blog dia :D dah agak mesti Nisa Kay ni antara blogger famous. pewittt. kahkahkah


Okay lah sampai sini dulu rasanya storymory dari saya, ada apa-2 lagi aku update ya. kbaibai you all~ ^_^

2 comments:

Syaza Kelyza said...

teringin nak pakai tudung style hana tajima tapi tak reti. -_____- hehe .

Nur Aischa said...

wahh cantik tu tau,dlm byk2 style tudung paling suka hana tajima punya! :D nanti try lah ya. hee msti cantik akak nanti ;D