Friday, July 29, 2011

Pengubahsuaian & Ubahsuai

Assalamualaikum sekalian alam blogger dan pembaca setia. pembuka kata bukan main bermadah lagi. seharian ni aku terasa macam hyperactive. selalu bila petang aku mesti tidur untuk gantikan tidur yg tak cukup. tapi hari ni langsung tak tidur gara gara nak operate blog pusaka yang satu ni. tengok lah, dari berlatar burung hantu terus bertukar bunga bunga. memang buruk sebab masa itu emas dan aku perlu hargai sebetul-2 nya *apa meraban ditaban sesaban.




Ala kadar jea blog ni, takpa lah. asalkan sedap dipandang mata. blog berubah. maka tuannya pun turut diubah. hewhew. agak agaknya apakah? ah celaru jelah nak fikirkan. watlek dan kewllzzz.


Berharap harapan kali kedua ni betul betul dapat ubah semuanya. janganlah gua ni nak ber-pisang ber-dua kali. tak nak ulang lagi, biar masa ni betul betul sampai akhir nafas. InsyaAllah mampu mengubah dan ubah. Sekian wassalam semanis kurma dari saya, yusuf tayoob.

3 comments:

.farah nadhirah. said...

pembuka bicara dia mcm nak buat perenggan je. hahah

aina ali said...

eca pakai tudung ke ? weeeee:D

Nur Aischa said...

@farah hah btul kea ni?? hahaha tula dh biasa buat post pnjg2 mcm ni lah jadinya xD

@aina aku taknak pisang berbuah 2 kali. huhu