Saturday, July 2, 2011

Larian 1sukan 1murid 1malaysia 2011

Pewitt.hari ini memang best.pagi tadi sekolah ada buat larian 1Malaysia.aku pun sama join sekaki sekali dengan kawan-kawan semua.mula-mula tu ingatkan nak jogging jea sebab dah lama tak jogging.tapi last-last jealous tengok budak lain semua semangat nak lari.haha kitorang pun bantai jea lari sekali.kononnya nak dapat no. lah nanti tapi aku tak dapat pun,sampai jea tepi tembok sekolah terus pancit.HAHA eishh,time nak habis tu jugak lah dia tak larat.tema warna baju merah tau youu.haha itu yang melambangkan semangat dan keberanian.yeahh! so sekarang tengok lah gambar-gambar kami ya :DD


'SAY Hi TO GIRLS GENERATION' haha
dari kiri : saya, syida, asma', aina, anis, hazirah.
masa ni nak start lari dah hee

yeayy! semua pelajar perempuan dah start lari.
cikgu2 pun semangat jea tengok :D

turn pelajar lelaki pulak.
'tengok yg depan tu,semangat jea kangkang dia' HAHA

dah habis lari,muka aina memang tak nampak penat.
aina tak lari sangat boleh lah cerita haha

AUWMMM~
nak beryoga pulak saya nih :D

ehem.ini makwe baru saya kay. HAHA
chiss,takda nya lah.habis kena marah dgn pakwe dia nanti :DD
awek cun ni nama dia farah,form4.
lawa oh dia,putih gitu ;)

semua penat baru habis lari tapi muka tak nampak penat pun? haha

haa tengok budak lelaki main tarik tali pulak

yang ni main futsal. chaiyok lah group adik saya menang! haha
cer tengok yang agak kecik macam nak terbang tu.
itu nah adik saya :D

gambar habis~ hehe

Walaupun penat tapi memang best lah.hampir seluruh malaysia kan join larian ni.sreentak pulak tu tapi kat kawasan sekolah masing-masing lah ya :D inilah aktiviti saya hari ni.

2 comments:

atifah said...

BESTNYA. JEALOUS OKAY

scha said...

HAHA kau tak dtg yea tifah? :D rugi tauu