Sunday, July 24, 2011

Ingatkan Salah Send



Hai selamat malam semua. mesti cakap sorang-2 ni sebab dah confirm2 tak ada siapa yg blogging time macam ni. haha takpa lah :D eh terkejut jugak kita lah. tak sangka aku kena marah oleh mr. tretttt ni tadi. uish, berpoluh-poluh masa baca mesej dia tadi. ya la, mula-2 tu ingatkan dia salah send oh, tapi bila dah tekan kali-2 memang betul itu mesej dia. haha padan muka aku padan muka :'P itulah gamaknya, buat lagi post marah-2 tengok sekarang dah kena sound baik punya dari dia. HAHA aduhai, biarlah dia. yang penting aku tak balas, kawe bahagia dengan hidup kawe sekarang :) tapi tak sangka jugak, dia memang baca ke post tu. benda dah lama kot, haiss. kalau tak ni, mesti ada something wrong somewhere :DD dah biar lupakan jelah. (hmm blog ini blog rasmi itew, sukahati itewww lah nak type apa pun dalam ni.) dah sini jela tempat yg aku mampu nak luah macam-2, tak apa lah. dah kena tu kena lah, terima jela. yg penting kau kena fikir positif aisyah, lupakan masa lalu kau :) move on.


Baiklah mr. tretttt, saya minta maaf dari hujung ubun rambut sampai hujung kuku kaki kerana marah-2 masa buat post tu. agaknya terlebih emo masa tu, tak boleh kawal. perasaan kan? penting tu. harap kamu dapat berfikir dengan lebih baik lah ya :) saya tak ada niat apa-2 pun, dah sini saja saya mampu luahkan semuanya, walaupun memang tak segalanya. dah nama pun hidup, kadang kat atas kadang kat bawah. saya sedar saya ni siapa, dan bukan siapa-2 pun dalam hidup awak. maaf kalau awak betul-2 terasa dengan sikap saya macam tu. ya siapa yg tak marah kan? baiklah, lagi sekali saya minta maaf. jangan risau. saya tak ganggu hidup awak lagi, sila buang saya jauh-2 dari hidup awak ya :) assalamualaikum.


Goodnight readers ^_^

6 comments:

s e r r y. said...

lol . nape nie ?
cu cite cucite :))

bekenaan dgn post yg mne satu nie ?
alolo . ketiannye diyeeww . hee :D

Nur Aischa said...

huhu cuba klik kat tulisan warna biru tu, tulah postnya :D haha wuu sedihnya dh kena mrh dgn dia :'(

Farhan said...

assalamualaikum. macam ada masalah je? bersabar lah. kalau boleh seyum je selalu. ingat,dugaan tu yang buat kita menjadi lebih matang untuk hadapi masa yang akan datang. maaf ganggu. daaa :)

Nur Aischa said...

hai waalaikumsalam. hmm okay thanks lah ya :)betul tu,buat kita lebih matang.

Syaza Kelyza said...

alahai tak sangka dia baca post awak yang lama tuh . sabar yek :)

Nur Aischa said...

tulah pasal, sbb igt kan dia mmg jarang nak buka blog kita ni. takpa redha jea ;)