Friday, July 8, 2011

Good-morning-Night


Hai selamat pagi malam semua. dah confirm confirm pelik semua orang pasal apa aku cakap pagi di malam nan sunyi begini ? haha cerita dia, aku baru bangun tidur ni. tak sedar dah maghrib rupanya. ya allah, lambat nau aku bangun. tidur dari petang sampai ke maghrib. bagus lah gitu senah. haisss takda la, asalnya kepala pening sangat-2 maybe tak cukup tidur malam tadi. jadi cukup-2 kan lah tidur lepas balik sekolah tadi. hehe eh esok ada perhimpunan nak buat demonstrasi tu kan?? baik awak jangan pakai baju kuning tau! ulangan "kuning" ya awaks. nanti mana tahu kena tangkap, polis ingat korang terlibat sekali dengan perhimpunan tu. kata nya buat dekat stadium tertutup tapi entah la. jadi pada sesiapa yg keluar esok berhati-hati di jalan raya. biar lambat asal selamat. waspada lah. ingat orang yg tersayang (banyak nya pesanan dan saranan) hahah

No comments: