Wednesday, July 27, 2011

Ganti Puasa Lagi


Assalamualaikum dan haiiiii ;)

Semalam & hari ni aku ganti puasa. hari ni last day untuk aku ganti, woahhh tak sabarnya nak berbuka. pagi tadi nasib baik tak terbatal puasa sebab mak masak nasi goreng. umph! memang tak tahan tengok, ingatkan tak jadi aku puasa hari ni sebab nak makan nasi tu. HAHA tamoh tamoh tak baik, so aku teruskan jela puasa ni. lagi pun last ganti, watlek. tapi bagus kan untuk ready ramadhan yg akan datang tak lama lagi :) #ha tengok perut dah bunyik. krokk krokk~

Belajar dalam kelas hari ni macam biasa, tapi memang best. best sebab kenapanya?? sebab best lah apa lagi oh. hahah habis dah meroyan aku ni. sila abaikan ya korang :D

Malam tadi sebelum tidur dapat call dari irfan. pewit! apadah cakap nak tidur, tak pelik pulak dia nak tidur awal tetiba pukul 11.30 macamtu. haha tengok tengok, dia talipon. so sweeet :D aku pulak dah otw nak tidur masa tu tapi takpa, dia call apa salahnya. hehehe ehem. #rindulah.

Keseluruhan jumlahnya hari ni, jiwa aku banyak tergoda tengok orang makan situ sana sini. nak nak lagi air yang melegakan tekak lagi menggiurkan tu. sekali lagi umph! tunggu jelah sampai maghrib nanti ya aisyah. haha

No comments: