Tuesday, July 12, 2011

Berusaha Untuk Dapatkan PLKN

Sedihnya hati ni bila tak layak untuk PLKN. haiss kenapa tak dapat ?? :( balik sekolah petang semalam terus hantar mesej kat PLKN SEMAK. tunggu punya tunggu langsung tak ada respon. grrr dalam hati ni dah tak sabar-2 nak tahu dapat ke tidak. jenuh menunggu sampai malam. disebabkan ketidakpuasan hati  ni, haha dah lewat malam sikit aku cuba hantar lagi sekali. berapa minit lepastu, nahh dapat jugak respon! macam ni dia reply, PLKN: Maaf! 940123xxxxx anda tidak terpilih untuk menyertai PLKN Siri 9/2012. TQ.


Sedih sedih dan sedih sebab tak layak! mesti korang pelik kan kenapa aku tak suka bila tak layak untuk ke PLKN ? korang mesti lagi happy kalau tak dapat. haha aku tengok kat sekolah tadi semua kawan-2 seronok tak dapat PLKN tu. bagi aku PLKN ni adventure la walaupun dapat facilitators garang ke apa. aku tak kisah yg penting dapat pergi jugak. ada jugak pengalaman kan :) tapi ruginya tak dapat. takpa-2, next series ado lagi. InsyaAllah dapat! haha bagi yg tak dapat jugak tu, kita tungguuuuuuuuuuuuuu~

5 comments:

asma salsabiila said...

ecah , dia banyak siri ke? maksudnya nanti kena semak lagi ke?

asma salsabiila said...

ecah , dia banyak siri ke? maksudnya nanti kena semak lagi ke?

Nur Aischa said...

a'ah dia ada siri lain lagi. kiranya siri pertama ni kita terselamat lagi la hehe yg siri lain tu tak pasti la kena semak @ mmg dpt panggilan.

Syaza Kelyza said...

wow ! sis dulu suka giler tadapat plkn . hehe .

bagus la ada semangat nak pergi plkn ni :D

Nur Aischa said...

hahaha tp mmg nak sgt pergi oh.boleh mohon kan? :)