Wednesday, June 29, 2011

Winduw tat Blog xD

Har har har,buruk betul tajuk atas tu oh.teringat pulak zaman mesej masa kanak-kanak dulu :D kemana kita hilang?? nahh,baru sekarang reti nak update.rasa lama lama lama lama lama lama sangat sangat tak update ni ! tak pernah sebelum ni tak update sampai satu minggu.alaaaa,serious ni ! rindu gila vavi dekat blog.nak update tapi malas :( ish tak guna betul haha.chillax kay.


Setakat ni okay saja,aku sihat-sihat jea.cuma akhir akhir ni aku selalu busy dengan aktiviti sekolah,kerja sekolah,belajar apa bagai tulah.sabtu lepas ada karnival HEM sekali dengan hari temu mesra.ala yg parents datang sekolah ambil slip exam tu.haa tahu kan :D nak tahu tak,aku datang amik jugak dengan mak aku.ayah aku yg hantarkan,masuk sekolah terus pergi kelas.dari luar dah nampak tu gerai gerai,tak sabar nak terjah la kononnya kan haha.tapi sabar dulu,mula pergi kelas adik aku dulu amik slip dia.UNTUNGlah result dia cantik walaupun math's dia sewel sikit.HAHA tapi sampai jea kelas aku,hamik kau kena ceramah dengan cikgu.macam macam lah,aku mampu angguk angguk,geleng geleng lepastu cakap ya jelah sambil senyum.kahkah.eh tapi saya baik tau dalam kelas,FOKUS.tak pernah lawan cakap cikgu,kehkeh ;D


Selama satu minggu ini jugak lah dah pelbagai manis pahit jadi kat aku.yg manis tu cun jugak lah tapi pahit tu,haihh.nak ingat pun menyampah jugak.macam macam hal oh.baik lupakan,macam apa jea nak fikir balik.nak ucapkan terima kasih banyak banyak pada sesiapa yg sudi menziarahi blog burung hantu ni.haha thank you so much :-* sekarang ni mood otw nak siapkan folio akaun.fuhh,hampir jea lagi nak siap.harap sempatlah sebelum jumaat ni.okaylah,nanti jumpa lagi next entry,kbyebye ;D

No comments: