Friday, June 3, 2011

Sepetang bersama Anis Roslan ;)

Sebelum tengah hari semalam,last minit girlfriend nazirul,senang panggil grol jelah ya :D anis message aku ajak datang jumpa dekat taman impian ehsan.dekat jugak dgn kawasan rumah aku,tapi tak dekat sgt la hehe.semalam last dia dekat sini sebelum balik tampin,negeri sembilan.aku pun cepat-cepatlah siap dari rumah nak pergi rumah aina dulu ni,mak dia yg hantarkan.masa aku nak turun tunggu bas,aku pergi taman kejap.syidi dengan farish datang ride sampai tempat aku naik fixie.woahhh,sanggup tu! jauh kot dari rumah dorang nak sampai dekat tempat aku,farish sendiri pun cakap macam tu.hahaha.itu semua syidi lah yg ajak :D


Sebelum aku pergi tunggu bas tu,lepak kejap dgn dorang dua ni dekat taman,borak-borak dulu.kemain eksaited aku tengok basikal dorang dua.HAHA.*fixie sebenarnya.dah dekat satu setengah aku terus gerak,dorang pun nak pergi dah.bas pun datang,aku nak pergi rumah aina.sambil naik bas tu aku nampak jea la syidi dgn faris ni ride fixie :D dah sampai taming,dorang ikut aku nak tengok rumah aina yg mana satu,sekali lalu jea lepastu dorang dah pergi,nak ride sampai mines pulak.pehhh,sanggup betul dorang ni :O


Sampai impian,pergi singgah rumah nazirul,bf anis.mak dia masak,ajak kitorang makan.kenyang aku makan dekat rumah dia,kitorang lepak borak-borak dgn anis.hehe.tapi aina balik awal,mak dia jemput awal sebab nak pergi rumah saudara.tinggal aku sorang lagi,lepak jela dgn anis,ada syazwan(epy) dgn bihar(amad).kitorang makan charkoi(betul ke eja?? haha) sedap sangat,aku dapat makan satu ja sebab bihar dgn epy pelahap :D adik grol pun.hahah.


Dah petang sikit,anis ajak pergi rumah saudara dia dekat apartment kasawari.kitorang snap-snap gambar for the last moment,mesti aina jealous ;D siapa suruh balik awal sangat haha.balik around 5.30 macam tu,aku tumpang hany.dia hantar aku balik sampai rumah naik motor.sambil tu borak2 la,macam-macam.kahkah.okayla,sampai sini saja aktiviti saya semalam,thanks ya grol lepak rumah kau semalam,mak kau masak sedap.haha untung anis! ;)


p/s: Btw,eca dgn aina rindu anis walaupun dapat jumpa sekejap ja semalam.kena tunggu lah sampai habis spm baru dapat jumpa anis balik kan? haihh,takecare ya ^_^Y

2 comments:

anismaniss said...

woahhh ! tersentap plk baca entry nei . asa nk nangis pun ada ohh :( haiyaa nty kita jumpa lg oke . i miss you so much dear . muahhh !

scha said...

haha jgn sedih2 yea,nanti eca pun nangis jugak! :'( haha okay2,nanti jumpa lg tautau. muahhhh!