Wednesday, June 29, 2011

Perasaan Cemburu Membuak-Buak

Siapa cakap saya tiada perasaan? siapa cakap saya tiada perasaan cemburu? siapa cakap saya tak suka lelaki? dan siapa cakap saya hanya mencintai perempuan?? OH TIDAK.com! pernyataan terakhir sekali tu memang tidak benar sama sekali ya! HAHA jangan salah faham weh,aku gurau gurau jelah :DD jangan dok gatal fikir lain,ish teruk beno.hahah

Ya lah,perempuan mana yang tak cemburu bila tengok ada sweet couple kat keliling dia.lagi-lagi antara kawan-kawan dia tu.sekarang kan,aku dah kurang nak fikir pasal lelaki sama dengan pasal cinta ah senang kan.huhu macam sekejap jea bahagia tu aku rasa lepas tu dah senyap.memang tak ada harapan.lagi bagus aku tak payah nak harap harap kat sesiapa kan.jujurlah aku cakap ni,buat masa sekarang aku lebih rapat dan ngam dengan kawan kawan perempuan.jangan ingat aku lesbian ! mahu tak gila wey? HAHA memang tak ah! :D status aku sekarang...nak tahu dak?? tak nak tahu pun tak apa,aku nak bagitahu jugak.kahkah dekat blog jea pun oh,mana lagi aku nak luah kan.saya single but not available.haisss,dah lebih 3 bulan aku single.YEAY! itu antara kejayaan besar aku :DD

Siapa kata tak sunyi?? alaa mesti lah sunyi kan.sedih pun ada tapi apa boleh buat.terima dengan redha jelah,lebih baik aku tumpang bahagia tengok orang lain couple dari aku sendiri yg couple.kadang seronok jugak tak ada pakwe ni.haha tapi kadang tak seronok jugak sebab tak ada yg caring pasal kita.ahhh persetankan semua itu! HAHA.kalau ada yg tengok aku dengan lelaki,itu namanya kawan.bukan pakwe boyfriend suami scandal etc.macam post yg lepas,aku taknak ada apa perasaan dekat mana mana lelaki sekarang ni,jadi kawan jea.lagi baguih :D

Terkadang,aku ni keras jugak.susah nak terima lelaki.dah serik wey jadi peng-harap.tak guna betul.hahaha dah pedulikan.saya lebih selesa jadi diri sendiri yg sekarang ni :)

esok hari khamis, lepas tu hari jumaat, lepas tu hari sabtu, lepas tu hari ahad. lepas tu hari isnin balik semula, lepas tu hari selasa pula dan seterusnya.. seterusnya dan seterusnya, seterusnya, seterusnya dan seterusnya lah. apa mengarut pun tak tahu. HAHA k dah chiauwww ;DD

4 comments:

asma salsabiila said...

betul . persetankan semua tu . hahaha kalau ada couple kang kawan pun dilupakan .

atifah said...

haha scha kene inlove after big exam lah

scha said...

asma- hahaha tulah, tp as sronok lah couple pun kwn tak dilupakan :'D

scha said...

atifah- wahh HAHA tp kalau taknak jugak boleh tak? :D