Tuesday, June 21, 2011

About Lelaki :/

Jadi hari ini,sebenarnya tak tahu nak post apa.tapi post jelah apa-apa yg aku rasa nak luahkan ni.haha chehh.so assalamualaikum and salam sejahtera.*macam pembaca berita jea.hehe.i think i just want to stop mention or thinking all about guy.aku rasa dah naik bosan sekarang ni.aku belum jumpa lagi mr.right dalam hidup aku.yang seorang tu aku duduk tertunggu-tunggu,hmm lupakan saja lah.memang tak patut kalau perigi cari timba.just let it be.i don't want to be hope so.aku taknak sedih-sedih lagi atas sebab tak dapat lagi lelaki idaman.*kononnya lah :D


Aku teringin nak ada kawan baik lelaki yg selalu boleh spend time dengan aku,tapi cuma kawan sahaja.tak lebih dari itu,hanya kawan.boleh tidak?? aku teringin macam tu.tak ada apa-apa perasaan bila lepak sama,gelak sama,gossip sama.macam tulah contohnya.tapi orang selalu cakap,lagi kerap kita dengan dia lagi kuat kita sayang kat dia.fuhh,mendalam ayat itu.HAHA.tapi kita boleh nafikannya.boleh tak boleh tak?? :(


Sebab aku tak nak harap kat lelaki lagi,aku cuba untuk jadi ganas kadang-kadang.*my bad.aku elak perasaan ni nak suka lelaki jadi aku anggap sesiapa kawan lelaki aku tu macam kawan perempuan jea,biar aku tak ada apa-apa perasaan kat dia.pasal tu emosi aku tak tentu.aku teringin nak jadi feminin,macam girl lain tu memang tersangatlah ladies.tapi aku tak boleh,pasal tu aku lebih selesa pakai t-shirt and jeans.simple but nice :D sorry pada kawan-kawan lelaki yg lain kalau sometimes aku ada tercakap kasar sikit.memang itu buruk aku.maaf sangat.hmm


Malam tadi aku dah putus kawan dengan lutfi yg pernah aku cerita dalam blog ni hari tu.dia message sekerat,aku pun reply lah sekerat.dia cakap dah tak dapat datang sini lagi,aku tanya pasal apa.lain pulak dijawabnya.aku pun tak faham apa mesej dia tu.dia cakap takecare and goodbye.aku tak reply,tak lama lepas tu dia call aku.dekat 2kali tapi aku tak angkat.biar jelah dia.mals aku aku nak fikir lagi.lebih baik aku fikir pasal keluarga,belajar dan kawan-kawan sekeliling ni saja <3


Kalau ada jodoh tu tak kemananya,ada yg aku tersangkut,ha dapatlah jawabnya.hahaha.okay okay chill :) aku tak tahu nak cakap apa lagi,sekarang aku lebih banyak isi masa dengan belajar,tengok tv,dengar fav music.wahh,agaklah enjoy kan :D hehe ok lah takecare ya korang,tata titi tutu~

No comments: