Sunday, June 5, 2011

50 Best/50 Tak Best

Aktviti semalam,apa lagi.macam biasa saja lah,keluar jumpa kawan-kawan.hahah.okay,ni nak cerita sikit,malas nak panjang-panjang,saya buat lebih detail jelah ya ^_^


- First,meet Lutfi.as usual tunggu dekat lrt hangtuah tapi dia sampai dulu.haha


- Lepak sepetang dengan dia,meet his friend at bb.lepak di pulau(kedai makan mamak) tapi best.makanan dia sedap sedap siap ada gerai-gerai jual makanan lagi depan dia.harga pun murah,berpatutan :D


6pm++ meet Natural Blazin Squad(Showdown 2011) dekat pavi yg tak seberapa nak pavi ;P shake hand,borak-borak apa semua.jumpa ni pun kebetulan by  someone yg contact saya bawak jumpa Nat :)


Dah nak dekat pukul 7pm,meet Arza, Fizan(fizo), Ieyul, dan Wan Muhd Syahmi.jumpa dekat Lot10 sebab dorang baru sampai dari klcc,pehh jauh nak menapak dari sana.haha.


7pm++ Arza and Fizan semua teman hantarkan aku balik sampai lrt hangtuah.punya penat menapak sampai situ,sambil tu Ieyul dgn Fizan gilo-gilo buat lawak apa semua.hahaha kecut perut aku gelak tengok dorang nih xD


Dah sampai lrt,salam apa semua and ucapkan thanks sangat-sangat sebab sudi hantarkan sampai lrt.kahkahkah,kelakar ar korang nih :D ada masa kita lepak lagi eh? walaupun sekejap jea semalam tapi serious best.


p/s: Aku agak 50 tak best tu sebab aku rasa semalam tu jelah last meet aku dgn Lutfi sebelum dia balik Perak :( pehh kejap ja dapat jumpa dia,itu pun kelam kabut ja semalam sebab aku blah macam tuh ja.dia nak pergi temankan kawan dia makan dekat serambi.aku malas nak kacau.so sekarang nih,tak tahu la macam mana.sampai sini lah dulu. TAMMAT..

No comments: