Saturday, May 28, 2011

Tak Sihat :(

Oh teruknya semalam dan hari ini,rasa macam nak pitam ja.dari semalam dah start sakit tekak yg teramat,susah nak bernafas,mata sakit,kepala denyut-denyut,menggigil,tak tahan ohh :'( itu petanda nak demam,tapi aku buat tak tahu jea,biarkan lah.nanti lagi aku layan sakit-sakit ni semua lagi lah bertambah sakit aku nanti.pergi sekolah pagi tadi berat ja rasanya kepala ni.aku kena pergi jugak kalau tak cikgu dah gugurkan dari Quarter Master.paksa jela badan ni bangun jugak.sampai ja sekolah sorang sorang sebab aku yg paling awal sampai,tak ada orang pun.nasib baik ada pak guard kat depan tu.hehe :P


Jadi,masa buat kerja tadi tak berapa nak larat lah.rasa macam nak balik rumah jea.serious tak larat nak buat kerja semua macam biasa.kitorang kena kemaskan barang dan baju baju kokurikulum tadi.macam macam lagi lah.dah habis semua cikgu bagi aiskrim.aku agak terkejut masa tu sebab tekak aku sakit sangat mana boleh telan benda manis macam tu.tapi bila cikgu dah bukak jea bekas aiskrim tu,pehh.aku terus meleleh~ HAHA.apa lagi,aku redah jela tekak ni nak telan jugak aiskrim tu.tambah dua kali pulak tu babe :D bila habis makan aiskrim,tekak terus dah tak sakit lagi.wahhh,pelik kan? haha.


Alhamdulillah sekarang ni dah okay sikit.yeehaa! :D harap esok sihat betul-betul terus.hahah

No comments: