Friday, May 27, 2011

Selamat datang cuti :D

Alhamdulillah,habis jugak midyear exam :D boleh rehatkan minda kejap cuti dua minggu ni.syoknyaaa~ haha.tapi tak boleh syok sangat,ada jugak kerja yg nak kena buat,folio akaun.haih,ni den lomah nak buek nyo.nasib tahun ni last,redha jelah ;) tadi exam akaun memang susah lah aku cakap.kertas dua, huwaaa susahnya.tak boleh nak cakap banyak,tunggu jelah naik cuti nanti markah macam mana x( kertas satu senang pula,boleh tahan lagi soalannya hehe.dah dah,tak nak cakap pasal exam lagi,kita chillax dulu ya :D pada semua,selamat bercuti.untunglah yg dapat pergi holiday kan ^_^


Okay,takecare ya :DD

No comments: