Monday, May 16, 2011

Sarang Serangga

Sedar tak sedar,dah lama jugak tak update blog ni ! wahhh,aku tinggalkan blog ni menyepi macam tu saja.rasanya dah bersawang ya?? :D teruk sangat tu haha.sorry ya kawan-kawan,sejak kebelakangan ni agak sibuk sikit.mana taknya,dgn exam,aktiviti untuk sambut hari guru yg dah dilangsungkan pun dekat sekolah tadi.ini pun,dah 3hari tak online pesbuk,bagi aku sangat sedih bila tak dapat online setelah sekian lama hahah xD from friday until yesterday,sunday.hehe

Dan masa ini jugak lah,banyak benda yg dah terjadi.lagi-lagi benda yg berkenaan hidup dan mati :( benda ni terjadi masa hari khamis malam jumaat,esok tu sudahla nak exam sejarah.confirm-confirm hancur result sejarah aku nanti.sedih siut.masa aku jawab paper sejarah tu,pagi-pagi lagi dah tak ada mood.frust gila,tension,sedih,ego,apa semuanya ada.aku jawab sejarah macam setengah masak ja,malam tu hafal memang tak masuk otak langsung.jangan sangka,aku sentiasa hidup dalam keluarga yg aman bahagia :(

Aku jadi serabut masa tu,dgn dia lagi langsung tak contact aku.tengok,benda macam ini ja mood aku terus tak ada.mungkin patutlah berat aku turun dgn tiba-tiba walaupun 2kg saja,tapi berbaloi juga lah sebab dah jarang makan dekat rumah.sejak kebelakangan ni,aku selalu ada masalah dgn parents.asyik aku saja yg dianggap salah,adakah aku terlalu kasar??  bila dah baik balik,haaa mesti ada masalah lain yg timbul lagi sekali.gila letih aku kalau tiap hari macam ini.

Sudah,tutup cerita tadi.mesti bosan bila baca.tak apa,aku faham.harap rabu ni aku dapat jawab math's dgn baik,sebab aku sayang cikgu math aku tu :D terbaikkkkk.hahah.lepas ni,apa yg nak jadi,jadi lah.

No comments: