Tuesday, May 31, 2011

Rabu Keluar Sedunia

Wahhh,esok macam semua para remaja dan belia dalam malaysia ni,keluar untuk jumpa kawan-kawan.tahu lah cuti dua minggu kan.haha.tak kira kawan lama atau kawan baru.yg nak jejak kasih pun ada.sampai aku jea sekarang ni,pening kepala.tak tahu nak pergi mana dan jumpa mana satu.yg kawan aku dari klang,ajak ke sunway pyramid tapi aku kena gerak sorang-sorang jelah macam tu sebab kawan-kawan yg lain semua ke kl,lepas tu dgn pakwe lah.ehem :D


Memang majoriti esok pergi kl.ramai kut yg aku nak jumpa,tapi apa boleh buat.aku sendiri tak tahu nak buat macam mana.aku macam seram kot nak pergi sunway sorang-sorang,sudah jauh.naik ktm kena tukar aliran pulak tu.tapi esok kalau sempat,aku pergi sunway sekejap jelah lepas tu terus pergi kl jumpa kawan-kawan yg lain semua.kalau tidak,bila lagi dapat lepak macam tu kan? bukan senang semua kawan-kawan dapat keluar pada satu hari yg sama :(


Pelik kan,asal hari rabu ja mesti semuanya keluar.mesti padat punya lah esok,habislah sardin~ kenapa tak isnin ka selasa ka ahad ka? ahad tak apa lagi,ada bangla jea pun.hahaha jahat jahat ;P entah lah ni,mana satu pun tak tahu.karat jugak otak ni kalau asyik fikir benda kecik macam ni jea.


Apa-apa pun,malam ni malam penentu.wahh,macam nak pertandingan jea.haha.aku kalau keluar memang suka confirm last minit,tak suka plan awal-awal nanti terus tak jadi.dah selalu sgt macam gitu,sabo jelah.tapi apa pun merancang awal-awal lebih baik kan ^_^ tengoklah macam mana malam ni aku fikir.haha kbai kbai, takecare~

4 comments:

Azlynn said...

HAHA , asal rabu jea msty ramaiiii . Adat lah tuhh XD

muhammad zaaid (tuulang) said...

tengah spm pun bizi bizi. cepat amik lesen, drive sendiri. haha. :D

asma salsabiila said...

haha habislah kl esok .

scha sykes said...

lynn- buktinya dah mmf smlm ramai kankan? hahaha

asma- mmg habis pun smlm,pehh.crowdee.jumpa smua muka kenal ja.haha

zaaid- haha tulah psl.apa boleh buat :D lesen hbs spm jelah buat.hehe