Wednesday, May 18, 2011

Malas ~_~

Haihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.baru start type dah mengeluh panjang.haha apa nak jadi lah dgn saya nih.bukan apa,rasa macam malas dan letih sangat lah nak pergi tuisyen kejap lagi.malasnyaaaaaaaa :( kalau tak pergi tuisyen petang ni,memang saya akan membuta lah sampai ke petang,lagi best :D tapi apa boleh buat? kena pergi jugaklah tuisyen tu,dah berapa banyak kelas hari rabu saya tertinggal.memang lama dah tak pergi,kelas math pulak tu.ya lah ya lah,saya pergi jugak kejap lagi.tak boleh ponteng ponteng dah.hehe


Ok lah,nak pergi siap.takecare and bye bye bye blogger/blogwalker ^_^Y

No comments: