Monday, April 4, 2011

Okay, I See the BRIGHT LIGHT Now :)

Haihaihai dan assalamualaikum semuaaaa,ada baik malam ini atau tidak?? ada ceria atau sedih?? kalau sedih,cuba chill-chill saja ya.hihi.

Apa kena pulak dgn aku ni kan tiba-tiba ja tgh malam macam ni nak happy-happy?? sebelum ni kemain sedih,meraung lagi.hahah xD memang annoying gila aku sebelum ni,bila ingat balik pun aku sendiri rasa macam nak hentak kepala dekat dinding saja bila post cerita-cerita sedih ni.

Mesti benganggg jea bhai tengok aku asyik post cerita sedih-sedih jea semua.
auwww,geli do rasanya :/
Haiss,sekarang aku dah tak nak macam tuh lagi.
Jyeahhh aku dah boleh berfikir dgn waras sekarang.
Aku takmau sedih-sedih lagi dah,nak fikir happy saja lepas ni ^_^

Dalam masa sekarang ni aku memang dah tak nak bercintan-cintun lagi dgn sesiapa.
Aku nak fokus utk SPM saja sebab SPM ni lah satu-satunya boyprengg aku sekarang ni.HAHA.
Haiss tak nak panjang kan cerita,kita pendekkan.
Insyaallah la,kemungkinan aku akan couple lepas dah habis Spm nanti tapi itu pun mungkin jugak ambil masa yg agak lama sikit.

Jadi sekarang, straight untuk abang Spm kita dan lupakan pasal cintan-cintun ni :D