Saturday, April 16, 2011

Dating dgn Orang Jauh: AOK :D

Asalamualaikum warahmatullah hi wabarakatu :) hai you all's,sihat tak? dah makan malam? aku dah.tapi makan petang tadi la.hehe.sebanarnya nak cerita pasal DATE hari ni,sweet ngat aih.tajuk nak gempak ja lebih tu padahal jumpa aweks chun di Kuala Lumpur tadi.hahaha.maaf tau,takdak niat nak tipu korang xD ala tipu sikit jea,chillax lah sister's ;)

Balik tuisyen tadi terus pergi jumpa budak comel dari pahang ni.eksaited kemain lagi aku nak jumpa dia hari ni.heee.koi suka suka suka :D sebelum ni aku pernah post pasal dia,nama dia Nieyda Yusaini.dia datang dari pahang semata-mata nak jumpa koi tuuuuu.auwww happynya koi lepak dgn aok tadi tau >,< eh perasan lebih aku ni,bukan dia datang sini semata-mata nak jumpa aku nya,ishh mengada.haha.tak ada la,koi gurau jak :) nieyda maih sini dgn kakak dia,bf kakak dia,and kawan-kawan kakak dia.rumah nieyda ni kat wangsa maju tapi dia tak duduk sini,dia duduk pahang dgn makciknya,sekolah pun dekat sana jugak :D

Kebetulan nieyda cutemutebutesutenute datang sini,aku pun ambil kesempatan.chewahhh haha.maksud aku nak pergi jumpa dia lah.hihi.baru first time jumpa ni,tapi masa lepak tadi macam dah bertahun-tahun kenal.memang HAPPENINGGGG! hahaha (sambil buat tangan macam superman terbang dalam cerita bangbangkebaboooom).jadi inilah gambarnya.tuh diaaaaaaa hahah

Jrengjrengjrengggggg! koi suka aok.aok suka koi?? hihi.
dah macam kenal lama padahal baru jumpa hari ni :D
aok cute comel lahhhh.winkwink ^_^

Ini Joyah dan Sameah.eh takde la,tipu jea.hihi.
Serious,neiyda cantik tau,uishh terkejut tengok aok tadi :D

Masa aku jumpa nieyda tadi,muka dia lain ohhhh,tak sama macam dalam pesbuk.muka dia sweet sangat-sangat,macam omputih pun ada.haha.lawaaa,koi jealous tau aok ;D gurau saja.hee.Seronok lepak dgn nieyda hari ni,macam-macam cecite kita borak tadi kan,gosip-gosip,memang non-stop lah kita borak tadi.hahaha ;'D aok siap nak bawak koi jumpa mak aok,tapi koi kata tak payah,koi malu lah.hihi.dalam hati koi cakap, "macam nak pergi meminang ja" haha.

Harap lepas ni kita dapat jumpa lagi ya,happy dapat temankan nieyda shopping tadi ;) tapi koi tak shopping pun,tak bawak duit lebih.ehem,nak saving padahal >,< masa nak balik tu,aduh.sedihnyaaa nak berpisah sebab aku nak balik dah,jadi berpisah lah kami.nieyda pun gerak dgn kakak dia and bf kakak dia :) THANKS SANGAT-SANGAT SEBAB SUDI KELUAR DGN ECA HARI NI TAU NIEYDA ;'D

No comments: