Tuesday, March 1, 2011

semangat dikir barat remix kalau berpacaran

Hai salam satu malaysia semua :D sihat?? mesti sihat kan hehe.nak cerita pasal dikir barat dekat sekolah tadi.hari ini punya training lain macam punya semangat lah,selalunya tak macam ni pun.yang paling tak menahannye aku lah.asyik gelak je tak berhenti tengok wan (amirul azwan) nyanyi lagu kalau berpacaran.haa! korang semua mesti tahu kan lagu siapa ni?? HAHA.


masa dah nak habis latihan dikir barat tadi,kitorang buat nyanyian sendiri,terrrbaik dari ladang punya wa cerita sama lu tau xD ada ke patut,campur-aduk kan lagu kalau berpacaran dengan tarian dikir barat? ini semua idea fyfa tak silap,dia pergi bagi lirik lagu tu dekat wan,suruh nyanyikan.lepastu baru kitorang nyanyi serentak ramai-ramai sekali dengan bunyi muzik gong nya,rebana pun.mana best kalau nyanyi takda muzik kan..haha so kitorang pun buatlah lagu sendiri tadi.itu pun saja suka-suka buat sebab coach tu tengah bincang dgn cikgu.


yang paling aku tak tahan masa nyanyi tu,wan pergi gelek dangdut macam inul daratista.hahaha.eh betul ke eja nama dia tu?? ah biarkan jelah,taramm ja! :D aku pun apa lagi,gelak tak hingat dunia lah,sampai nak terkeluar air mata ni.hahh.wan tak habis-habis buat gelek lah apa lah,macam-macam.semua budak dikir barat gelak tengok dia menari tadi.hahah serious syok nahh latihan dikir barat hari nih! tak mengecewakan :)


itu pun permintaan semua geng dikir barat jugak nak nyanyi lagu tu sama-sama sebelum habis latihan tadi.haiss macam-macam.tak boleh bla lah wan nih.hahahah gelek kau memang chun lah wan xD


p/s: bila lah nak baca buku ni.minggu depan dah start exam.habislah,masakkk den macam nih.

No comments: