Sunday, March 6, 2011

semakin hari semakin malas

virus malas dah mula jangkit dalam otak ni.tinggal satu hari ja lagi nak exam,tapi aku tak jugak nak baca buku.haiss pemalas betul aku nih.kihkih.aku sekarang tak boleh la nak belajar sendiri dekat rumah sorang-sorang.kena belajar dalam kelas jugak baru dapat fokus.bila belajar dekat rumah ja,mesti adik kacau lah,asyik rasa nak makan lah,mengantuk lah,curi-curi bukak blog lah,landing-landing atas katil kejap lah.macam-macam "lah" lah lagi.hahaha.last sekali memang tak jadi belajar langsung.ishishhh.

aku rase aku patut pergi tuisyen.aku nak ambil subjek-subjek yg aku selalu lemah.tak kira lah dekat mana yg penting dapat tuisyen,dapat belajar dgn fokus macam dalam kelas.takde lah bosan belajar sorang-sorang dalam bilik ni.aku cadang nak pergi masuk dekat tuisyen martin pudu.mesti korang ingat macam jauh tapi bagi aku tak sebab boleh naik lrt satu hala ja.sekejap dah sampai.mak suruh tuisyen dekat-dekat sini ja tapi aku taknak.tuisyen megajaya macam dah penuh lagi pun subjek akaun dia time petang.kebanyakan tempat tuisyen dekat kawasan ni semua buat subjek akaun time petang.aduh,aku dah la takde transport.siapa yg nak hantar? siapa nak ambil aku hantar balik rumah? ayah tak habis-habis kerja ja,hari ni pun nak kerja.memang tak lah kan kalau nak tuisyen hari ahad dah kalau ayah kerja hari ahad.grrrr

pasal tu aku make decision(wah speaking gitu),nak tuisyen dekat martin jelah.takde siapa-siapa nak susah hantar aku pergi and hantar aku balik rumah.naik lrt lagi bagus.habis cerita.bila nak startnye tak tahu lagi tapi aku akan cuba gak pergi sana.

No comments: