Thursday, March 17, 2011

have a great day :D

assalamualaikum dan haiiii semua.jadi rindu pulak nak menghupdate blog ni.haha.nak cerita pasal keluar semalam.semalam kan,hari yg paling seroooonok sangat-sangat.sebab dapat jumpa ejay(jannah) dengan umi syazwani.dah lama tak jumpa dorang,pasal dorang dah tak sama sekolah lagi dengan kitorang.


dari rumah aku gerak sama-sama dengan fyfa and ainaa.naik lrt sama-sama dan sampai lah ke kl sama-sama.dah sampai tu temankan aina dgn fyfa nak beli baju dulu.aku je yg tak beli apa-apa sebab tak ada duit lebih.kann dan kempunan aku ni.harhar.jadi aku cuma dapat cuci mata sambil terkeluar air liur tengok dorang beli baju *itu semua tipu.aku cuma dapat belek-belek sajalah and cadangkan baju apa untuk dorang dua beli.haiss tak apa,lain masa aku boleh beli ya.hee


sebelum tu,kitorang pergi cari tempat makan dulu.aku plan sama ada nak makan mcD atau kfc.tapi aku nak kfc,teringinnn nak makan fillet o' fish tu ohh.betul ke itu nama dia?? haih,biar jelah :D ala aku tahu daa,aku je yg ketinggalan belum makan donat ikan yg comel loteh tu.korang mesti dah try kan? haha xD tak apa kau,tengok lah nanti ya.hihih.lastly makan dekat mcD sg.wang jelah.


dah habis makan,perut kami bertiga pun dah terlebih kenyang terus pusing-pusing dalam sg.wang tu.kitorang try call awa,lambat betul nak sampai.jenuh kitorang tunggu.last-last dorang sampai pukul 3.aku memang dah agak,mesti yang lain-lain tu sampai dalam pukul 3.tak lama lepastu awa call,tanya dekat mana.awa,ejay,umi, ada dekat pintu keluar sg.wang bawah nun.kitorang pun cepat-cepat jalan macam bangla nak jumpa budak 3 orang ni.mula tu tak perasan pun dorang dekat situ,so memang betul lah itu dorang.yang fyfa sempat jeling lagi dekat ejay sebab tak cam langsung itu dia! serious nampak lain! ejay muka panas je masa bagitahu tu.hahaha.bila dah jumpa tu apa lagi,riuh-rendah jadinya.semua orang tengok macam dunia kami yg punya haha.tapi kitorang tak kisah pun,buat muka tak malu jelah :D


aina bila dah jumpa ejay dgn umi syazwani tu memang tak ingat dunialah gelaknya,haha.memang masuk air je bila borak-borak dengan ejay and umi tu :D dah jalan-jalan,makan-makan,tembak sana-tembak sini(ambil gambar).dah pukul 5 lebih.mak aihh,aku dah hampir terlambat nak pergi tuisyen! bukan hampir,memang dah terlambat pun :D aku dengan muka sedihnya terpaksa tinggalkan dorang semua dulu :( aku pun bergegaslah nak pergi tuisyen sampai sesat nahh dalam pabiliyon tu.entah pintu keluar sesuka hati mana aku tembus sampai nak menuju ke jalan klcc.hahaha nasib baik tak ada ramai orang dekat situ,boleh cover lagi.uhhu.itulah akibatnya jalan sorang-sorang :p


tapi seronok lah semalam sebab banyak kali terserempak dengan kawan-kawan sekolah lama.siap bertegur lagi.hee.yang paling bestnya dapat jumpa anep! wahhh,serious tak sangka dia yg nampak aku dulu,tiba-tiba ja muncul depan-depan.sampai cakap, "jalannnn tak pandang orang" wahahah aku tergelak ja masa tu :D


p/s:keseluruhannya,aku terlambat hampir setengah jam ke tempat tuisyen.kuikuikui.

No comments: