Saturday, March 12, 2011

hari pertama dekat tempat tuisyen part 2

PUKUL 12.15PM-->LEPAK LUAR KEJAP. 
eh ternampak emir pulak dah! haa kau skip rupanya kann,tak masuk kelas.ishishhh,merayau pulak kau ya.hahah.aku lepak dgn emir kejap sambil tunggu badri dgn amir.amir bestlah dah habis kelas,dia nak pergi merayau pulak dekat kl dgn emir.aku dgn badri pergi gerak kelas akaun pulak.
PUKUL 12.30-1.45PM-->BILIK 6.
nasib baik ada badri,tak sangka time tuisyen akaun aku sama dgn dia :D kelas pun sama.haha.ada jugak member.tapi aku tak dapat berapa nak tangkaplah apa yg cikgu tu ajar,gila laju dia ajar macam UNiFi.udahla budak chinese depan aku ni tinggi.jenuh aku tegakkan badan nak tengok papan putih tu.grrr sabo jelah.terpaksa tiru badri punya sikit.thanks badri haha.
PUKUL 1.45PM-->DAH HABIS TUISYEN.
aku dgn badri pergi lrt pudu,bad nak pergi jumpa amir dgn emir.bad ajak lepak sekali tapi aku kena pergi mines celebrate birthday amin.hee :D jadi kitorang pun berpisah lah haha macam apa pulak dah..
PUKUL 2.30PM-->LRT SG.BESI.
sampai jugak akhirnya,aku kena tunggu bas nak pergi mines.dah sampai mines,aku terus pergi kfc.jumpa ain,afiqah and syida :D dorang dah ready nak beli kfc.thanks korang sanggup tunggu aku dulu sebelum beli kfc.hahah.lepastu amin pun datang :) ada fendi,amirul azwan,hadzri,faiz pun ada! wahh classmate lama,dah sekian lama kau pindah sampai utara sana dapat jugak jumpa kau tadi :D sedddap ohh kek amin,atas dia macam ada pudding mangga.um nyumnyum hahah.tiba-tiba muzaini pun muncul,nak jumpa faiz lah tu :)
dah semua perut habis kenyang melantak kfc dgn kek,pergi karaoke pulak.mula-mula aku taknak nyanyi,segannn.hahaha poyo jelah xD last-last nyanyi jugak aku ni bila amin dah ajak nyanyi sama.syida dgn afiqa pun enjoy sekali heheh.kelakar gila wan nyanyi,tapi suara dia macam artis! wahh ada bakatlah kau wannn,cayalah kau :D macam-macam action kau buat masa nyanyi tu,skejap mengurat akak sebelah tulah,bila pakwe dia masuk jea terus kau menyorok ya.HAHA.
PUKUL 5PM-->BERSURAI.
aku,afiqa dgn syida pun nak balik dah.


-T A M M A T-

No comments: