Friday, March 11, 2011

esok dah start tuisyen

hai assalamualaikum rakan sekalian semua.tiba-tiba malam ni rasa nak update blog.hihi :) rasa lega sikit test 1 dah habis,sekarang dah datang cuti satu minggu pulak.rasa baru jea cuti satu minggu masa raya cina bulan lepas dah datang cuti panjang lagi.padahal bulan lepas tu,macam sekejap jea.tak sangka ya :D (perasan tak dalam perenggan ni banyak perkataan 'rasa').haaa.


'perenggan seterusnya'.kertas bm dgn math dah dapat tadi.hureyyy,math lulus jugak akhirnya,dapat B.heeee :D lega sangat,tapi tak berapa puas hati laa.bm dapat rendah ja,itu pun past-past ja B.haisss,yg geram tu tang jawapan pemahaman.kemain betul aku rasa jawapan tu tapi cikgu bagi sikit ja?? macam tak achi nahh,hm tak kisah la.ujian dah lepas kan nak buat macam mana :) saboo jelah.yang penting sekarang,akaun aku mesti kena lulus jugak,hehehe.


ok habis cerita pasal ujian,ikut tajuk pulak.'TUISYEN' ya anak-anak.hari khamis semalam aku pergi tempat tuisyen martin dekat pudu.wahh,mesti kamu semua ingat macam jauhh hehe tapi tak lah jauh mana.macam aku boleh naik lrt jea,sekejap dah sampai sebab bas dari tempat aku terus bawak pergi lrt sg.besi sana,jadi senanglah nak pergi tuisyen naik lrt sg.besi terus sampai lrt pudu.nahh ;D jadi semalam pergi mendaftarkan diri,isi form semua.tanya jadual apa yg patut.akhirnya aku kena tuisyen hari sabtu dan rabu.tapi rasa nak tukar rabu kepada jumaat lah,tak feel lah hari rabu.*rasanya tak ada kena-mengena dgn 'feel' kan?? :D


tak sabar rasanya nak start tuisyen esok,hiiiii ;) harap tuisyen form5 ni boleh majukan sikit pelajaran aku berbanding macam masa aku tuisyen form3 dulu dekat cikgu mariam btho.acuh tak acuh ja,dah saebulan terus berhenti.hahaha teruk oh,masa mula-mula bukan main semangat lagi.sekarang aku taknak macam tu dah,dah besar kan boleh fikir.kalau dulu masa tu budak-budak lagi.hingus pun tak reti nak lap.HAHAH anak siapa lah tu kan xD


p/s: ramai betul budak-budak tak datang sekolah hari ni.mentang esok nak start cuti,haisss igt spm dah nak dekat ya anak-anak.lagi dua ratus xxx hari lagi nak Spm.takutnya :(

2 comments:

aina ali said...

wahh math dapat B boleh laa ajar aku kan . hehehe

scha sykes said...

haha syukur lulus lah dari tahun lepas agak teruk.tapi tak puas hati majoriti dpt A grrr :D bab1,2 boleh cerita lagi masuk je transformation hancusss