Monday, February 28, 2011

www.formspring.me/schasykes

Hai allll,kita jumpa kembali ! HAHA.ingatkan tak nak update dah tapi tetap nak cerita jugak.ni saye nak buat pengumuman sikit,maih maih kumpul ramai-ramai dekat sini :D kalau taknak pun tak apa lah.hehe.


kamu semua nak tahu takkkk,saye dah ada FORMSPRING.gila kecoh aisyah ni,itu pun nak bagitahu ke apa?? noob.hahaha.orang lain dah lama ada pun benda ni kau baru je nak jejak? ala biar jelah,yg penting saye memang nak bagitahu yg saye dah ada FORMSPRING.hihih.


jadi kalau nak tanya apa-apa dekat saye,sila-sila.amat dialu-alukan.hihi.saya tak kisah tapi yg penting tanya soalan-soalan menarik atau pasal diri saye jea.jangan tanya soalan mengarut! kalau tak,saye ketuk kepala kamu! hahah mula dah merepek xD okay,jumpa lagi di lain entry ya!

3 comments:

atifah said...

wah wah macam nak jual barang je makcik ni

Zylee said...

btol tu tipah .
ey scha , azie pun ad . follow lerr . bru buad jugak ni .
www.formspring.me/zyleenerdice

scha sykes said...

tipah:heheh mana adaa :D pepandai ja.
azie:oryte oryte ;)