Tuesday, February 1, 2011

selamat ber-bulan FEBRUARI

haiiheiihoyy guysss :D what's upp? chehh hahah. sepatutnya nak update semalam tapi tak sempat.btw,nak cakap nih.dengarlaa?? haha (mengada kau aisyah ==') seronok teramat sangat lah semalam,gelak sampai tak hengat dunia! hahh.pasal kawan-kawan semua celebrate belated birthday aku,dhanial yahaya dengan fieyt. hee xD lailailai~ serunukkk sangat!! haha jangan nak serunuk sangat lah aisyah :D ingatkan keluar pergi mines semalam cuma main bowling and lepak-lepak jea.rupanya dorang ada beli cake jugak. dahla favourite! kek blueberry. nyumnyumm~ HAHA. rasa macam nak menangis tapi cover-cover.jaga eyeliner takut cair nanti *_* hahah.


okaylah.Selamat tinggal januari dan selamat datang bulan februari.
harap kau(februari) jadi bulan yg terbaik untuk kitorang semua :)
dah habis bulan januari,rasa macam SPM dah nak dekat =='
ohh tidak.jangan buat cuak,nanti habis huruhara otak aku. damn.

p/s:"thanks banyak-banyak kepada asma',aina,fyfa,fadhila dan nina sebab sudi celebrate belated birthday aku-dhanial-fieyt. hee <3<3 you oull's so damn fuckin much! huahuah xD sorry takde gambar,kalau nak tengok sila rujuk di facebook kawan aku search aina ali atau pun usya jea terus dari blog-blog kawan aku ini superdhanial.blogspot.com dan ainaali.blogspot.com"

SEKIAN. WASSALAM SEMUA ;D

5 comments:

aina ali said...

awww . love u too ecah .<3 . enjoy sangat semalam kan . samapi tak ingat dunia tau . haha

asma' salsabiila said...

oke , nama ak tade . fine ==

scha sykes said...

aina: hahah a'ah,enjoyy sanad lah ;'D

asma: ya allah! SORRYYYYYYY !!!!!! sumpa tak prasan! kejap nak edit balik nih! SORRYYYYYY

dhanial yahaya said...

aiceh aku pun happy! :')

scha sykes said...

haha iyea dhan x D