Sunday, February 27, 2011

reti pulak nak muncul

Hai assalamualaikum.baru sekarang aku nak muncul dalam dunia blog ni,baru sekarang tahu nak update post dalam ni.kalau tak,memang tak kuasa.haiss,bukan ape.asyik tak ade masa nak buka blog.bila bukak jea,internet lembab.nak klik pun tak boleh,apa lagi nak post?? sekarang barulah internet nak faham aku,bagi pulak aku nak update blog ni kann..hehe.jadi,jum start story!


dah satu minggu blog aku ni menyepi,kesian blog ni :'( eh sekejap jea rasa dah nak habis bulan februari?? keseluruhannya,bulan feb ni memang bulan yg memenatkan,bulan yg penuh dgn stress.macam-macam hal.pasal pelajaran,masalah kawan-kawan dan sebagainya.ceitt,guna sebagainya macam buat karangan pulak.hahahh.


tapi kan,aku sekarang banyak termenunglah.konon macam fikirkan masa depanlah padahal tak pun :P serious aku cakap ni,balik jea rumah lepas habis aktiviti dekat sekolah mesti penat sangat-sangat.sampai kerja sekolah pun kadang tak sempat nak siap.terpaksa lah pinjam jeling-jeling sikit kawan punya homework yg dah siap.ishh teruk betul lah.macam mana nak SPM ni kalau aku asyik nak jeling-jeling kerja sekolah kawan punya?? :(


so sampai sini jela dulu kot cerita aku kali ni.dah takda idea nahh nak cerita-cerita :D tulah ni akibat dia,lama sangat tak update sampai nak cerita pun tak tahu dah.ha-ha-ha.


"goodbye semua,hv nice day" ;)

No comments: