Tuesday, February 1, 2011

rambut baru

ekhem.seperti dah sedia dimaklumkan dekat tajuk atas tu a.k.a rambut baru.saya dah gunting rambut ouhh.dah takde rambut panjang mengurai macam jin toncet masa dulu tuh.hahaha okay nih dah melebih ea xD yela,rimas kut rambut panjang-panjang sampai paras pinggang.udah ler lebat.kuangkuang :D

petang tadi saye pergi kedai gunting rambut.(kedai lah sangat oh.haha) tujuan potong rambut nih sebab,rambut panjang yg lama dulu tu dah hampir rosak.setiap kali nak keluar mesti nak kena ion dulu,letih jea ==' jadi bila saye betul-betul dah puas berambut panjang selama setahun lebih,akhirnya hari ni jadi ending-nya.TERgunting jugaklah rambut ni.huhuh.nak tahu tak rambut saya paras mana?? paras bahu jea.hehehe tak berani nak suruh orang tu gunting pendek sangat.kang tak pasal-pasal menangis terloncat-terloncat saye dekat situ.hahah

tapi saye amatlah selesa dgn rambut saye yg sekarang ni,hihih.ringan jea,guna jari pun boleh.HAHA xD rambut gugur pun dah kurang.yeahuu~ bahagianya lah terasa.(ayat macam ape ntah.haha) lepas ni saye nak jaga rambut ni elok-elok,tak nak rosak-rosak lagi ;D niat nak gunting rambut ni sebenarnya dah lama,dari dulu lagi.sebab dah tak sanggup nak se-tidur,se-mandi,se-makan,se-keluar,se-ikat rambut ni pergi sekolah.HEHEHE.jadi saye redha jela dgn rambut baru yg sekarang ni.biarlah buruk pun.ade aku kisah? hahh.yg penting rambut saye aman dan bahagia.hahah.

p/s:nanti dah cukup setahun konpem rambut saye panjang macam dulu balik.cayoo lah cakap den yo.hahaha.saya dah rasa cukup puas hidup setahun dengan rambut panjang dulu xD

6 comments:

asma' salsabiila said...

pendek cmne cah? asal tak letak gamba . hehe

scha sykes said...

ala mcm org yg rmbut pendek lah haha. malu nyahh~ HAHA

aina ali said...

hahaha . apelaa ecah . orang nak tengok macam mane rupe ecah rambut baru , hahah

dhanial yahaya said...

wehhh nak tengok!

atifah said...

entah weh, nak tgk camne !

scha sykes said...

aina:hehehe nanti-nanti jolaa.hahah!

dhanial: haha nanati laa x D

tipah: HAHA iyeaaa,nantiii