Saturday, February 5, 2011

puas hati dapat shopping

heyheyhey.aku tak percaya cinta~~ aku tak percaya cinta~~ aku tak percaya, C I N  T A !
deyyy?? ape kes dgn aku nih! hahaha.sebenarnya nak say "hey" dekat kamu semua,tapi tiba-tiba pulak ternyanyi lagu liyana jasmay ni xD
nahhh,puasnya hati ni dapat jugak shopping dgn fyfa tadi.hahah.dah sekian lama aku tak berbelanja,akhirnya dapat jugak merasa ^_^ winkwink.tapi aku beli yg biasa-biasa jea dan berpatutan.aku takla macam korang yg biasa shopping baju and barang-barang yg mahal,branded gituh xD hari ni dapat jugak beli baju T-shirt.hehe.taste aku simple jea,suka pakai t-shirt2 ni.selesa sangat.haha and dapat jugak beli seluar baru.wee :P

p/s:aku berbelanja sikit-sikit jea,takde lah macam dalam gambar atas tuh.gila woii shopping sakkan macam tuh! hahaha.

No comments: