Sunday, February 13, 2011

busy bagai nak RAK !

aku menyepi pun bukan pasal apa.bukan tak nak update cerita dalam blog lagi.mana boleh tak update langsung sebab blog ni sajalah tempat untuk aku meluah macam-macam :( aku menyepi sebab beberapa hari ni busy dgn aktiviti sekolah,kerja sekolah,aktiviti sekolah,kerja sekolah,aktiviti sekolah dan kerja sekolah.haiss.itu jelah yg tak habis-habis dalam hidup aku sekarang.sampai nak online facebook pun dah tak ada masa lagi dah,walaupun cuma 15minit!


aku cuba untuk slow kan dari online facebook,dan beri lebih perhatian kepada blog.kalau aku lebihkan kepada facebook semata-mata,aku mesti malas belajar.buku tak terusik langsung,apa lagi kerja sekolah yg cikgu bagi? such a bad behaviour aisyah.. tapi sekarang tak lagi,tak kan lagi macam tu.aku mesti maju ke depan,tak kan lagi pandang yg belakang(PMR).aku nak cemerlangkan diri aku(SPM).jadi aku akan cuba untuk luangkan masa dgn blog.cuba untuk seimbangkan dgn pelajaran aku.InsyaAllah..


dalam masa 4hari ni pun,banyak benda yg aku dah alami.macam-macam.aku sendiri pun tak tahu kenapa.aku dapat mimpi buruk,tapi dah lupa :( tapi aku bahagia dalam kelas,masa tengah belajar.aku rasa lebih semangat masa belajar subjek akaun dalam kelas dari sebelum-sebelum ni yg cuma buat muka senyum sampai telinga,tapi bila balik rumah aku tinggalkan dan lupakan homework kat atas meja macam tuh jea.teruk terukk.tapi sekarang tak lagi.aku tak mudah putus asa macam tuh jea,aku tetap teruskan jugak! ramai kawan-kawan yg support aku untuk teruskan belajar subjek akaun,terima kasih banyak kawan-kawan <3


dalam masa yg sama sambil menaip ni jugak...ada benda lagi yg aku rasakan :( tak tahu nak gambarkan macam mana? aku saje kot yg tahu..haisss.


okay semua pembaca blog,takecare.bye-bye..have a nice day~


monolog dalaman:aku masih lagi memandang,teringat,tak dapat lupakan kisah kehidupan lama sewaktu dulu :(

No comments: