Monday, February 14, 2011

boleh lagi bergelak ketawa

hai readers ;) bangun pagi nak pergi sekolah,badan rasa macam tak sedap.rasa tak sihat and hyperactive macam biasa.bila bangun jea,kepala rasa pening sangat.tengkuk lagi lah sakit tak terkata sampai nak tunduk pun tak boleh.sakit tekak yg teramat,minum air putih pun rasa macam pahit.dalam satu hari ni asyik batuk-batuk.kadang selsema kadang tak pulak.sampai sekarang kepala rasa sakit lagi.keseluruhannya,satu badan rasa macam tak larat nak pergi sekolah! tapi aku tak hirau,aku tetap nak jugak pergi sekolah.aku tak nak tertinggal pelajaran.bila nak keluar rumah masa nak pergi sekolah,jalan macam terhoyong-hayang.mata berpinar-pinar.kepala rasa berat sangat.sampai lah aku rasa macam nak menangis(mmg dah menangis pun,tapi cover lagi..haha)


ahh tapi aku peduli apa.aku tahu aku kuat,tak kan senang-senang nak terima badan ni bila ada tanda-tanda nak demam! nasib baik petang tadi stay sekolah,ada latihan dikir barat lagi.masa tu jugaklah aku dapat rasa badan ni macam nak sihat balik.sebab asyik gelak-gelak tak kering gusi layan lawak kawan-kawan aku yg selalu masuk air non-stop :D legaa badan rasa dah okay sikit :) nak kata tak makan,aku makan malam tadi.


p/s: Bila rasa-rasa macam nak demam,korang jangan layan sangat.buat tak tahu jea dgn demam tuh,lagi korang merengek-rengek badan rasa lemah,taknak pergi sekolah.lagi laa korang terus jadi tak sihat! haa so try jadi kuat macam aku kayh?? hahah.lots of love for you guys ;D

3 comments:

Zylee said...

bersemangat ! good scha :)

atifah said...

hahah dengarlah nasihat pakar!

scha sykes said...

zylee:hahaha tulah psl ;) oke thanks yea..

tipah:haha yea,dgr lah nasihat saya x D