Wednesday, January 12, 2011

tuttttt

arggghhhhhh! gerrramnya! rasa macam nak menangis jehh. T_T tadi balik sekolah pergi kedai buku dekat dengan rumah tu kejap,sekali tanya nak print,dia cakap print machine tu rosakkk.ada problem sikit..kerja akaun aku tu dah lama siap,cuma ada salah-salah sikit yg nak kena editkan balik.so aku nak editlah kejap dekat kedai tu,sekali pc dia tak boleh buka file dalam pendrive tu.pehhh memang menyirap lah! nak print tak dapat! nak edit balik kerja akaun tu pun tak dapattttt.haritu syida bawak balik pendrive aku,aku mintak dia printkan.sebab dekat rumah dia ada print machine,tapi dalam banyak-banyak tuh.satu jee yg boleh print! benda lain semua tak dapat nak print,syida cakap sebab format kerja aku tu tak sama dengan format pc diaaaa ;'( sedihh bhai.


aku takut je cikgu marah nanti kalau lambat hantar?? aduuu.frusttt! ada jeh masalah yg datang...aku tak sanggup nak drop subjek akaun cuma tak siap kertas 3 akaun tuh jea! aku tetap nak teruskan,dah penat-penat belajar setahun time form4 dulu.hmm


takpe ar,aku cuba cari inisiatif nanti.bawak fikir baik-baik,macam mana aku nak minta tolong dengan member-member aku nanti utk print kerja tuh.okaylah, take care guysss :(

No comments: