Sunday, January 30, 2011

sedih@geram

eee.gewwaamnyew titeww tengok kucing tu >,< kesian dia buat muka seposen jew. (abaikan ayat aku yg atas tuh.hahah)


hmm.aku hendak kan benda tuh,tapi ayah aku melarang secara tiba-tiba.
aku hendak kan cita-cita tuh,tapi ibu aku melarang atas sebab tiada masa depan.
aku hendakkannnya jugakkk T.T sedihlah ape yg dah lama kita nak,ape yg dah lama tersangkut kat dalam fikiran kita nih tak tercapai. haishh.ianya terlalu mahal,tak termampu aku untuk mendapatkannya.huhuh :(


jadi aku terus tanya pendapat kawan baik aku.kawan aku cakap,tak payah buat masa sekarang.macam menyusahkan ibubapa kita jea.dari situ aku ambil yg baik-baik dan fikirkan betul-betul.memang betul ape yg kau cakapkan itu kawan.terima kasih atas nasihat kau tu.


p/s: mesti korang tak fahamkan ape yg aku cerita nih.hihihih.biarlah jadi pemendam perasaan jea.chewahhh. HAHA apodah.okay wassalam ^_^

2 comments:

aina ali said...

bagus ecah kau dengar nasihat aku . :D

scha sykes said...

hehehe itu pun dgn rasa terpaksa..hahah