Monday, January 24, 2011

happy birthday to mee :D



hallohallohallo kawan,sihat? mcm mana life? okay kann :D hurr,dah lama tak update! ini semua pasal bz dgn sekolah ==' penatt sangattt ;'( tp lantak lah. haha. atas Double, Triple, dan jutaan terima kasih banyak-banyak aku ucapkan kepada semua kawan-kawan tak kira kat mana korang berada,kawan-kawan sekolah lama,kawan-kawan dekat facebook hee THANKS sangat-sangat tauuu. i loved you allll sooo muchhhh!! hahah (poyo doh :D)


walaupun birthday aku semalam tak ada sambut apa pun,tapi aku bersyukur sangat-sangat kawan2 semua wish birthday aku sampai kat facebook tu ada yg tak pernah tegur pun wish jugak xD


macam-macam jenis ayat "WISH" aku dapat. hahah kelakar ohh :D si irfan bf saye,dia sampai call. dia nak nyanyi lagu birthday utk saye tapi saye cakap tak payah. macam budak-budak tadika lahh. hahaha kelakar you nih sayang. apa pun aku menghargai sangat korang semua,bersyukur dapat wish birthday dari korang semua ^_^ dan kepada asma',terima kasihh banyakkk myDear,sudi bagi kad :D comell dohh. haha saye akan simpan baik-baik yea. hee


P/S: Saya sayangg keluarga saye, Saya Rindu kawan-kawan lama di sekolah lama saya-Smk Perimbun Cheras, Saya sayanggg kawan-kawan sekolah saya-Smk Cheras Jaya, Saya Rindu bf saye :( dan saya sayanggg kawan-kawan baru semua kat facebook. Akhir sekali, saye sayangggg dan Cinta akan diri sayeee. huahuah :D *sorry ohh kalau ayat aku sadis sangat. HAHA

2 comments:

dhanial yahaya said...

hehe, so sweet dia nyanyi untuk kau :P

scha sykes said...

haha tak nyanyi punlah dhan,aku tak nak :D