Friday, December 17, 2010

Jatuh Hati Terhadap

Cheh. Tajuk bikin panas jeh kan, buat hott je. hahahah
hoish !
Tak ada apa lah tajuk tuh, saja buat saspen.

Sebenarnya nak cakap, yang aku memang dah jatuh hati kat BLOG nih.
Ini SERIOUS !

Sebab dapat meluahkan perasaan tersurat dan tersirat dari hati aku, apa yang aku pendamkan selama nih, apa yang aku nak sampaikan untuk seseorang atau apa-apa cerita saja lah.

TERIMA KASIH blog kerana sudi terima karangan aku yang suka merepek seadanya. HAHAH
Tapi betul laa, aku memang suka ber-blogging.
SUKA sanadd !
hahaha

Okaylah, itu sahaja cerita pendek dari aisyah buat pagi buta ini.

Take care semua.
Sweetdreams.
Love ya.
Bye.
;)

No comments: