Tuesday, December 7, 2010

Dear myFACEBOOK

Disebabkan line broadband maxis saya ini lembab, tak dapat nak approve orang.
Tak dapat nak accept friend request di facebook.
haihh !

Akibatnya, orang yang add saya dah menjadi terlalu ramai, over limit !
Jumlahnya dah menjadi seramai = 200 orang.
Ya Allah, mana mampu nak approve orang ramai sekaligus macam tuh ??
Serious GILA.
Bengang pun ada jugak nih.
=='

Nak add saya bagai menggila, tak terlarat nak tengok profile korang semua sebelum approve.

Kepada kawan-kawan baru di facebook, bila line broadband saya yang biul ini dah okay, saya akan approve korang. Insyaallah yea =)

"SAYA NURAISYAH, INGIN MENGUCAPKAN TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK SANGAT KEPADA KAWAN-KAWAN DI FACEBOOK YANG SUDI MENAMBAH SAYA UNTUK MENJADI RAKAN MESRA ANDA. " huhu









(apa-apa pun. hati aku tetap sedih dan tidak menentu oleh kerana memikirkan sesuatu hal yang membuatkan aku berasa . . .)

2 comments:

Fazrina Mokhtar said...

kita punya friend request almost 500. *berlagak nih. hahaha. (joke okay)

scha sykes said...

wahwah kak faz mmg famous! hahah