Wednesday, December 22, 2010

Bercampur-Baur a.k.a 7 Rasa

Salam. Hai semua :)
WOAH ! Lama dah tak update blog, rasa macam apa dah tak update cerita dalam nih.

Sekarang ni tak tahu nak cerita apa, bercampur-campur.
Banyak rasa yang aku rasakan sekarang ni.
Rasa sedih, blur, pelik, happy, bengang, rindu, penat.
Senang cerita la, jiwa aku rasa kosong je sekarang!
-Z E R O-

First, rasa sedih.
Aku tanya lah dalam hati aku, betul atau tidak dia sayangkan aku, dia betul-betul ikhlas ke selama dengan aku.
Sebab aku ternampak kat mukabuku dia, macam ada something dengan sorang budak tu ?
(tettt. entahlah!)

Kedua, rasa blur.
Sekarang ni aku macam dah tak ada perasaan bila ada kawan-kawan yang bergurau saja nak kecilkan hati aku.
Bila dorang gelakkan aku, aku buat muka blur, macam tak ada apa yang dorang cakapkan dekat aku.
Sebab aku anggap dorang saja nak tengok muka marah aku macam mana, tu aku buat tak tahu je.

Ketiga, rasa pelik.
Pelik tengok kisah sahabat baik aku 8 orang tuh.
Lately ni aku tengok dorang macam dah tak rapat.
Rapat pun sesama sendiri je, tak lepak ramai-ramai macam dulu lagi dah.
Ada yang memulaukan dan ada yang dipulaukan.

Keempat, rasa happy.
Aku sekarang nih happy ke tidak ah ??
Yeke aku happy. macam tak je kan ?
Betul ke aku hapyy ?
Aku rasa tak !
Eh aku happy lah, siapa cakap tak ?!
Deyy dah pelik pulak ayat aku ni.
Jawapannya, entahlah ?! =='

Kelima, rasa bengang.
Aaarr, tak tahu lah aku bengang pasal apa ?? hahah
(kan aku dah kata, aku sekarang blur kan)

Keenam, rasa rindu.
Rindu nak start sekolah balik, rindu nak lepak dengan kawan-kawan, rindu nak belajar akaun dengan my classmate, rindu nak kira-kira bila belajar math, rindu nak bergosip dekat sekolah, XOXO.

Ketujuh, rasa penat.
Aku penat dohh asyik kerja sepanjang bulan12 nih.
Letih sangat...
Cuti pun sekali dalam seminggu jeh.
Sampai nak update blog pun susah.
Tapi nak buat macam mana, aku jugak yg menggatal nak kerja. heheh
Takpe, lagi berapa hari je pun nak berhenti :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
-Kesuluruhannya aku rasa jiwa aku kosong sekarang-






























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































3 comments:

aina ali said...

pelik dengan sape ?? geng kite ke ??

scha sykes said...

eh bukanlah. ala kawan2 aku tula. haha

aina ali said...

ohhh okeh2 . hee