Friday, December 17, 2010

Benci-Membenci Tiada Gunanya

Sebenarnya, sejak dari beberapa minggu yang lepas lagi aku ada gaduh dengan sorang kawan aku ni.
Dah berminggu jugak kitorang tak bertegur, tak contact dah.
Kitorang gaduh atas sebab tertentu la, mana boleh bagi tahu. heheh

Jadi sekarang, pada tengah malam buta ini jugak.
Aku dapat memaafkan dia dan minta maaf dekat dia setelah lama senyap sunyi hilangkan diri dari dia.

Akhirnya, aku reply jugak message dia.
"Aku minta maaf okay dengan kau H_ _ _Q"

Walaupun selama ni aku terkilan sikit dengan kau, tapi tak apa.
Aku terima, dah biasa dengan semua tuh. faham..

Jadi kitorang kawan balik lah lah macam biasa!
Totally dah berbaik semula.
YAHU !

Sebab aku tak suka gaduh dengan kawan lama-lama membabi buta punya, tak tahan =='
Berkawan selamanya kan, bukan putus macam tuh saja.
^_^

No comments: