Monday, November 1, 2010

such a sleepy day

HYE BLOGGER =)

bosannyaa sekolah hari nih! mengantuk sanad ==' dah habis exam kan, mcm ni lah jadinya. datang sekolah duduk melanguk. btw, aku mengantuk gila. asyik mamai je. tak tahu nak buat apa dalam kelas hari nih, melepak jelah. bangun pagi gerak pergi sekolah mcm biasa then masuk kelas. sikit gila kot org yg dtg! apa pun nasib baiklah kawan yg lain dtg sekolah. tiba-tiba aina dgn asma masuk kelas aku lepak kejap, sambil tu aku isi borang pendaftaran SPM. hee aina pulak dgn camera dia apa lagi, snap-snap lah kan. HAHA

 uish. tekkun gila tuh isi borang SPM! HAHA

lepas rehat terus naik kelas, then turun bawah balik. sbb time pjpk, ckgu malas nak naik naik atas. mulanya kitorang mmg bosan gila kat bawah tu tak tahu nak buat apa, tp ckgu bagi main game. at least kurang jugak bosan kan? =)
dah habis time pjpk, naik kelas balik. subjek b.i pulak. sebelum tggu teacher masuk, lepak lah dgn hadzri, afiqah, wani dgn ijam. tiba2 hadzri buka cerita pasal hantu. pehh aku plak yg paling excited nak dengar. hahaha tp cerita betul nih, berdasarkan dari cerita mustafa kat hadzri dgn kawan2 yg lain tuh. hadzri ckp, kwn mus tu main SPIRIT. macam panggil-panggil hantu. dah main-main pastu betul2 benda tu dtg tauu! gilo lahh, mmg SERAM ah kan! gggrrrr. aku dah seram sejuk ah dengar cerita dia, tapi apa pun jgn lah kauorang cuba2 main SPIRIT nih, bagi yg islam. ianya SYIRIK. jangan berani2 cuba okay kawan? =)
okayy, sampai sini saja lah cerita aku dalam kelas hari ini ..