Friday, November 5, 2010

musim jumpa sahabat handai lama

Sedar tak sedar sekarang nih, musim berjumpa kawan-kawan lama.
yes, i admit it because i'm meet  my old friends too =))
Happy kan bila dapat jumpa kawan-kawan lama? rasa macam tak nak balik rumah sebab sekejap saja dapat berjumpa mereka. emm sedih pun ada, rasa macam nak menangis.
(aku lah antaranya tu) haha!

Melalui pandangan aku sendiri,
aina, dhanial, dean and ppot gembira sanadd bila dapat berjumpa kawan lama dia teha. wahh happy betul mereka.
Dan adik aku pun, suka keluar berjumpa dgn kawan2 sekolah lama dia dahulu, bagi dia rasa macam nak masuk sekolah lama (perimbun) itu semula. HAHA
mana boleh dik oit, payah nak berpatah balik ke sana, tiada siapa yg nak hantar ..

Dah seronok2 lepak, time nak balik tu mmg sedih teramat sangat ! yelah, bila lagi kan ada masa terluang nak berjumpa lagi sekali.
tapi alhamdulillah, sebelum2 ini aku dapat juga berjumpa kawan2 lama aku, rindu gila bhaii dgn diorang. serious aku ckp! hee
i loved all my friends no matter where you are all. . .